torsdag 5. august 2010

Bilder, og Sara står, og peker; Dæh!!

Eller..hun står ikke nå da....og hun har ikke stått så mye heller, men hun reiste seg opp på føttene sine i dag, på egen hånd. :) Hun har begynt å sette seg opp på kne ved siden av vippestolen sin, og klatrer litt i den, og i dag, da hun plutselig sto der. Den er jo litt lav, så rumpa stod rett ut i været da, men hun STO! :))) Flinke snuppa mi! :) Ellers så sitter hun forsåvidt på kne der hun får det til nå! :)

I går da jeg holdt snuppa i armene mine, så spurte jeg henne, "hvor er katta?" Venta ikke noe svar akkurat, hun vet jo hva katta er, det vet vi, men hun har aldri pekt på før..men hun så katta, og pekte på og sa "dæææh"!! :))  Åh, Såå stolt i mammahjertet mitt altså! :)

Så, litt bilder! :)
<3
Silje og Sara. :)

Måtte sjekke om noen av arveklærne passa til barnehagestart. Drukner litt i den her enda gitt, men kanskje til vinteren! :) En fora Reimatec dette! :)

Fotoseanse ved matbordet! :)
Sååååå stooooor! 
heee.. :)
Vil ha mobilen...
Får jeg mobilen daaa?
Neinei...like blid jeg! :D

Kosestund med flaska før duppen. :)
Hva er det her da?
Har ikke vært så mye i gresset før...
:)

Nå har mormora, morfaren og to tanter vært innom. De kom akkurat fra Tyrkia, med gaver til snuppa! :)
Skal ta bilde av de og legge ut litt senere. :)

3 kommentarer: