tirsdag 10. august 2010

Innlegg 300!

Veiedag i går...hadde ikke gått ned noen ting, og i dag ble det klart hvorfor, (jada, jeg skylder på alt..), my period!! :) Men altså...de sier jo det da...rundt denne tiden så samler kroppen vann osv, så da er det helt naturlig å stå stille, så da sier vi det da. :) Har ikke målt cm, men gidder ikke gjøre det hver uke lenger.. Kanskje neste uke??

I går fikk vi tilbud om ny barnehageplass til Sara, i en barnehage som er myyye nærmere, og vi begynner allerede på torsdag. :) Det blir spennende! :) Hun skal gå tirsdager, torsdager og fredager.  Helt greit med 3 dager i uka. Vi tenkte egentlig å ha henne der mandager også, men da hadde de fullt, og vi får det til å gå rundt likevel. :)
Jeg er kjempespent, men jeg tror Sara kommer til å stortrives i barnehagen. Hun er supersosial, og liker både barn og voksne...generelt lite skepsis foreløbig. :)

Akkurat nå har jeg vært oppe i halvannen time. Kattepusa vekte meg. Sara har sovet til nå, og det har vært ganske deilig med litt alenetid sånn på morran. :)

Var på shopping i byen i går. Kommer bilder litt senere. Nå vil snuppa stå opp. :)

Ha en fin dag, dere! :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar