torsdag 12. august 2010

Første barnehagedag! :)

I dag var Sara og jeg på tilvenning i barnehagen! :) Sara takla det kjempefint, akkurat som jeg visste hun ville. :) Hun elsker å treffe nye mennesker, både voksne og barn, og hun synes det er kjempegøy med nye leker, så det var virkelig midt i blinken dette. :) Hun var veldig tillitsfull ovenfor de ansatte i barnehagen, så dette går nokk som en lek! :) I morgen skal vi tilbake, og da skal hun sove duppen sin der. :)

Jeg hadde god tro på at det ville bli en lang og god dupp i dag da, ettersom hun var våken en time lenger før duppen sin, og siden det ble en del nye inntrykk...men, nei da! En time ble det. Jaja! :) Jeg rakk da iallfell å rydde litt å fikse meg mat. :) Nå har hun nettopp fått mat, så nå er det full rulle igjen. Heldigvis virker det nå som at hun synes det er helt grei å sysselsette seg selv, så da vinner jeg å blogge litt. :)

Jeg lovte dere bilder av barnehageting og tang en dag her, så det kommer nå! :)

Joggedress. 64,50 på OBS!
Supersøte støvler. 79 kr på OBS!
Legg merke til at de *IKKE* er like store...jeg var så lur at jeg tok med meg en støvvel i str 20, og en i str 22!
Har fått bytta de nå da. :)
Hel fleecedress. 79 kr på OBS!
Barnehagesekk fra Bruse. 199 kr på OBS!
Oi...her sneik det seg med et bilde av den nye clutchveska mi gitt! Hihi! <3
Har bare stor lemsete vesker. Har ønska meg ei lita clutchveske lenge nå, og nå fant jeg ei som jeg falt for med en gang! :) Måååååhaaaaaa! :D Den er stor nokk til å få plass til den nye lommeboka mi og vettu, det var jo ett must! ;)
To nye pysjer til snuppa ble det også! :) 2 stk for 99 kr på Barnas Hus.
Snuppa var så heldig å få to sett ullundertøy til mormora si. :)
Barnas Hus.
Navnelapper til snuppa sine klær. :)
Bestilte disse på merkalt.no Fikk 80 merker for å stryke på og 80 for å klistre på ting. Ble ikke mange kronene, og de leverer superkjapt. :)
Glemte å ta bilder av regndressene, men fant bilder av de på Reflex.no. :)
Ble en heldress. 299kr på Barnas Hus.
Og en todels dress. Det ble den med mørkerosa på. 299kr for denne også. :) På Barnas Hus så klart. :)
Fikk regnvotter og sko av mormor. :)

Hun er godt rustet nå, til barnehagestart, men mangler fortsatt litt småtterier til vinteren. :)
Litt luer og votter og ulltøy og sånt. :)

Snuppa har snart bursdag, og ønskeliste kommer! :))

I kveld skal jeg på jobb..er ikke ferdig før kl 22. Har heldigvis fri i morra da. Da blir det en lenger tur i barnehagen, og jeg tar meg en tur bort mens hun sover duppen sin der. Pappan kommer hjem fra jobb tidligere han også, for å være med litt i barnehagen før vi drar hjem. :)
På lørdag skal vi på "Den Siste Viking". Gleder meg til det. :)
www.densisteviking.no
Hvis du lurer. :)
 
Matmessig går det greit. Har vært slapp denne uka, både når det kommer til mat og alt annet, så det har blitt mat deretter, men satser på at det tar seg opp mot helga. :)
 Og, nei, jeg har faktisk ikke skjeia ut enda! ;)

GLEDER MEG til å begynne å trene igjen, forhåpentligvis snart. :)

Snakkes! :)


1 kommentar:

  1. Takk for at du deler et så informativt innlegg. Dette innlegget er veldig nyttig.

    SvarSlett