fredag 13. august 2010

2. dag i barnehagen! :)

Da var andre dagen med tilvenning overstått. :) Vi var der til samme tid som i går, rundt halv ti. Jeg følte egentlig straks at jeg bare hadde kunnet dratt for Sara's skyld, hun storkoste seg med de andre barna, og de voksne som var der. De leste og sang, og lekte. Ble der i ca en time da, for min egen skyld. :) Det er jo litt tryggere å dra, synes jeg, når jeg ser at det går bra, enda vi har vært der en stund. Jeg var hjemme i halv elve tiden, og dro tilbake rundt kvart over ett. :) Da hadde hun spist godt, fått melk på flaske og sovet dupp i litt over en time. Hun hadde nettopp våkna da jeg kom tilbake. Det hadde med andre ord gått kjempebra! :) De voksne sa at det var tydelig at hun var vant til å farte rundt å treffe folk. Hun er veldig sosial, tillitsfull og trygg. :)

Selv går jeg rundt og svetter i varmen...puh! Man blir jo for sikkerhets skyld litt varmere i kroppen og da vettu, når man går på ketolyse....hoho! Som om jeg trengte det! :p

Laga meg rett og slett Taco til lunsj i dag, og det blir vel litt mer Taco snart, så blir det reker og blåskjell i kveld, hjemme hos tanta og onkelen til Håvar. Blir senkveld på Sara i kveld da, for hun må jo være med hun og, så klart. :)

Ha en fnfin helg alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar