fredag 20. august 2010

HEI!! :)

Jada, jeg lever! :))
Har bare ikke hatt lyst til å blogge.....

Maten går så som så. Ikke det at jeg har spist feil mat, jeg er fortsatt i ketose, jeg. :) Jeg er bare blitt slapp på matlaginga...mangler litt inspirasjon...Resultatet blir: Jeg spiser ikke.... Hmm... I går spiste jeg bare litt pålegg...litt hvitost, litt skinke...i forskjellige varianter...så dro jeg på jobb...sulten...spiste litt mandler...gikk da det og, men man er ikke akkurat proppa med energi da, det er jo bare å innrømme med en gang! Da jeg kom hjem i går kveld fiksa Håvar Kebab da, og DET!! DET var namm det! :))) Med hvitløksdressing til, og salat, og kethcup på toppen!! :) Yummie for my Tummie! :) I dag har jeg spist egsalat i osteskiver! :p Lite kreativ i dag også, men har iallefall laga NOE da... :) Eggsalat er jo feteste sort, så det blir man da litt mett av og! :)

Har allerede vært på jobb i dag, men skal en tur til i kveld...lite folk å få tak i visstnokk... Penger inn for meg det! ;) Det er jo fredag, så vi satser på storoppmøte på butikken, og MASSE helgahandling, så vi får å henge fingrene i vi som er på jobb! :) Alltid herlig å være på jobb når det er skikkelig travelt, synes jeg! :D Hih!

Sara har vært i bhg i går og i dag. Det har selvfølgelig gått bra! :) Jeg ble i ca en time i går, siden det var så lenge siden sist hun var der, og i dag var jeg det et kvarters tid før jeg dro på jobb. :)
Hun sover ikke noe særlig i bhg da... Både i går og i dag har hun kun sovet dupper på 20-30 minutter.. Ikke har hun særlig lyst til å legge seg der heller, men jeg tror alt kommer av at det er så mye nytt og spennende der, masse nye mennesker, og alle de nye lekene! :) Hun blir veldig oppspilt! Satser på at det går seg til etter hvert, for hun trenger jo å sove litt mer enn det. :)
I dag var pappan med i barnehagen da vi henta, og farmora også. :) Vi ble der en halvtimes tid så de fikk se hvordan hun har det der. :) Hun har det jo knall, Skatten vår! <3

Det var en kortkort update på hverdagen vår! :)

God Helg!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar