mandag 23. august 2010

Ting Sara kan! Krabbe og Stå!

Jeg prøve jo å oppdatere her HVER gang det skjer en utvikling med Sara, hver gang hun mestrer, (eller prøver) en ny ting, f.eks. rulle rundt og reise seg. :)
Hun er sååååå stor hver gang jeg drar fram kameraet! Hihi! Søta! :)

Tirsdag i forrige uke (17.august) var vi ute og lekte i gresse, og da kom hun på det der med krabbinga igjen. :) Etter sist jeg nevnte det har det liksom stoppa opp, fordi det går mye fortere på magen uansett, men nå driver hun å prøver å krabbe litt innimellom. :) Fort går det ikke, men det blir jo bedre for hver dag! :)

Det der med å reise seg opp å stå gikk litt treig i begynnelsen, men den siste uka har hun virkelig fått dreisen på det, så nå er det over alt! :) Hun kommer seg jo ikke ned selv da, så min hovedoppgave om dagen er å hjelpe Sara ned hvorenn hun har reist seg... :p

Dette ble ikke akkurat ett knallbra innlegg ser jeg, men det viktigste er at det står her, mest for min egen del! :)

PS: I går laga jeg lavkarbobrød. Absolutt spiselig, og veldig greit å ha på morninger hvor jeg ikke har ork til å tenke på hva jeg skal lage.... :)
Lavkarbobrød med eggsalat og skinke! :) Jeg veide to brødskiver før frokosten nå, og de to ble 50 g tilsammen, så det blir ikke så mye karbo i denne frokosten da. :) (Helt eksakt 1,12 g karbo ut i fra skaperens egne beregner.)

Ha en fin dag dere. Vi skal på shopping etter 1. dupp, så skal vi i ett-årsdag til ei søt jente vi kjenner. :)

1 kommentar:

  1. Eh, 1,12 g karbo i bare brødet ja! :) Har ikke regna på resten. :)

    SvarSlett