onsdag 29. september 2010

ÆÆÆÆÆ!!!!!!

Joda...gikk på vekta i dag, og hva ser jeg?? -15 kg. ÆSJ!
Nå har jeg riktignokk gått og kjent på noen milde kramper de siste par dagene...aner ikke hva det kommer av...kjennes ut som rett før jeg får mensen...skikkelig ubehgelig, og man kan bli sliten av det... Jeg starta på ny prevansjon for et par mnd siden...Nuvaring heter den. Kramper, vondt i magen og kvalme etc er en av bivirkningene.. Kramper er det utvilsomt, men de er ikke så ille at det gjør ordentlig vondt...det er med som et gnagsår...
Anyways...jeg prøver nokk en gang å bortforklare vektoppgangen med dette her...aner ikke om det er derfor, men jeg liker å tro det! Skal ha mensen i slutten av uka og, men det var da veldig tidlig å begynne forberedelser synes jeg... :S

Såh, siden jeg fikk vekta midt i trynet i dag, følte jeg for en liten "boost" for mitt slankende selvbilde, og målte like godt cm! Dette var heldigvis hyggeligere lesning! :)

Sist jeg målte meg var 6. september. Den dagen hadde jeg krympa ca 15 cm tilsammen på 7 uker.
I dag, på de siste 3 ukene har jeg krypa slik:

Siden sist = 6. sept, og total =  siden 7. juni;

Hals: 0 cm siden sist. 2 cm totalt.
Overarm: 0 cm siden sist. 4 cm totalt.
Bryst: 2 cm siden sist. 13 cm totalt.
Midje: 3 cm siden sist. 24 cm totalt.
Navle: 3 cm siden sist. 23 cm totalt.
Ende: 3 cm siden sist. 16 cm totalt.
Lår: 2 cm siden sist.  11 cm totalt.

Totalt siden sist: 13 cm mindre meg. :)
Totalt alt i alt: 93 cm mindre meg. :)

Så jeg har krympa nesten like mye på 3 uker etter jeg begynte å trene, som jeg gjorde på over dobbelt så lang tid før jeg begynte å trene igjen... Det er herlig dere! :D

Lille er litt utålmodig nå, så jeg må stikke!
Rissatur, så Fevågtur og kakebaking, så Forening med mammagjengen i kveld! :) <3

1 kommentar:

  1. Fornuftig å fokuserer på cm,istedenfor kg.
    Spesielt når man trener.
    Det viktigste er tross alt å føle velvære og overskudd i hverdagen.

    Jeg har også mista noen cm i det siste. Ca 47 cm på 9 uker.Fordelt på bryst, midje, hofter og midje.
    Herlig følelse.Og jeg kjenner igjen den med at klærne blir for store :)
    Vi er flinke ;)

    SvarSlett