tirsdag 28. september 2010

Jobb!

I dag våkna vi alle kl halv åtte. Pappan hadde sovna av. :p

Ettårskontrollen stod for tur kl 10.00 i dag. Det ble en sprøyte i hvert lår det, og det var heelt forferdelig! :S Sara skreik og skreik, lenge etter at det hadde slutta å gjøre vondt...Som om hun hadde tenkt å glemme hva vi hadde gjort mot henne...hoho!! Denne jenta lar seg ikke avlede så lett nei. :p

Sara veier nå 9140 g. Gått opp bare 100 g siden sist. Sånn går det når bebis er syk og ikke vil spise..
Derimot så har hun strekt seg mye da. :) 77 cm lang nå, mot 73 cm sist. :)

De konkluderte med at hun var en aktiv og fornøyd onge, som er helt perfekt i forhold til sin alder. :)

Etter kontrollen kjørte jeg Sara i barnehagen og dro innom jobb. Siden jeg ikke har fått avsatt tid enda, i min jobbhverdag, til å ta meg av mitt nye ansvarsområde, Brustadbua, så har jeg de siste ukene starta så smått likevel når jeg har fri...Jada, på fritiden, helt gratis, på eget insjativ. Er ikke sikker på om sjefen vet om det en gang... Ivrer etter å komme i gang nemlig, og i dag brukte jeg halvannen time tror jeg..det gjorde jeg sist også. Rakk akkurat å komme meg hjem før sjefen ringte og spurte om jeg kunne komme på jobb...igjen...eller, ha vet jo ikke at jeg har vært der da. :p Lite folk på jobb, så det blir et par timer ekstra i dag da. :) Det er fint. :)

Håper å få klemt inn ei treningsøkt i kveld

I morgen blir det forening med mammagjengen! :)

Velvel...jeg får gjøre meg klar for jobb jeg da...SNAKKES! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar