mandag 13. september 2010

Sjef!

Jeg har tenkt litt på å begynne å studere til neste høst... Tenkt masse på Sosionom, og var/er egentlig veldig gira. Jeg jobber jo i butikk..det er ikke det jeg har tenkt å gjøre resten av livet liksom, selv om jeg VIRKELIG trives der jeg er nå. "Fri-året" mitt er blitt til tre år plutselig... Nå var jeg klar for å gå litt videre, og er det fortsatt, for all del! :) 

MEN! 

En dag for et par uker siden ble jeg kalt inn på sjefens kontor...Oh no, tenker jo jeg da...hva har jeg gjort nå? Og jada, han ramser opp et par ting jeg må bli flinkere til, og det er helt greit, litt praktisk info i forhold til andre ting og tang...også greit...også får jeg spm om jeg vil være ansvarlig for Brustadbua! :) JAAAAA!!!!! :D Jeg får ansvar for bestillinger, for å gjøre klar bua til helgeåpent, dvs rydding, oppfylling, sjekke at priser stemmer, og evt. delegering av praktiske gjøremål i løpet av helga..bl.a. :) Jeg skal ikke jobbe der i helgene, nei..bare ha alt klart. :) SÅ nå har jeg fått mer ansvar, som vil si mer dagarbeid, og muligens noen flere timer.. :) Dette tror jeg blir KNALL, og jeg kommer til å trives om mulig ENDA mer! :) Og med dette økende ansvaret har jeg ikke lyst til å dra helt enda....Eller, det blir uansett ikke enda da, det er jo evt. ett år til, men jeg kommer til å se ting an frem til jul nå, og kommer sansynligvis til å legge studiestarten på hylla ett år til, å begynne å tenke på det igjen til neste jul. :)

Eller så kan jeg melde om at vekta var den samme i dag som for en uke siden..tror jeg. F..!! Jeg hater den der vekta vår asså!! Der er så ustabil! Vekta mi kommer nemlig veldig an på hvilken vei vekta står...mot høyre? Mot venstre? Eller står jeg kanskje med litt mer vekt på den ene foten?? Hoho!
Alltid like festlig!
Håper virkelig jeg får meg ny baderomsvekt til burdagen min...HINTHINT!!!!
:)
 
Cm gidder jeg ikke måle i dag...tror ikke det er rare greiene som har skjedd den siste uka..Jeg har ikke vært på trening siden forrige tirsdag, fordi jeg har vær helt marroder i hele kroppen til nå i helga... Ska IKKE trene like hardt neste gang, nei. Kanskje lurt å venne kroppen på treninga igjen, litt gradvis?? Mhm!

Jeg har nytt ang min 2. målbukse også. Jeg har ikke bilde desverre, men den fikk jeg på meg i går, og brukte den i bursdag! :)
Med Hold-in strømpebukse under da, så klart....Kroppen min er rett og slett ikke venn med bukser med lavt liv, og det må jeg bare innse, først som sist, så jeg kom fram til den konklusjonen, at hvis jeg skulle vente til det ikke hang noe over buksekanten, så ville buksa være for stor ellers... Derfor velger jeg å bruke strømpebukse under denne buksa, som da sitter som STØPT! :)
Skal få tatt bilde neste gang jeg bruker den! :)
Jeg tror ikke jeg er klar for å kjøpe og bruke bukser i den str helt enda da..jeg tror bare den buksa har usedvanlig mye strech.

Nå sover lillegull..
Jeg skal slappe av, kanskje spise litt...se litt tv. :)
Mhm! :)
Håper hun sover lenger nå, enn tidligere i dag...Halvtimersdupper liker jeg ikke.

Ha en fortreffelig dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar