mandag 13. september 2010

Ny uke..

..og nye muligheter... :) 
Håper virkelig på en langt roligere uke denne uka.

Forrige uke var som sagt Sara litt pjusk enda. Hun var i bhg på tirsdag, og det gikk greit..
På torsdag var hun enda litt bedre, så da ble det ny barnehagedag. En time før jeg skulle på jobb fikk jeg telefon. Sara hadde falt og slått munnen sin. Hun blødde i munnen og hadde slått seg veldig i gommene over de to fortennerne, som ikke har kommet enda...
Ja, jeg ble helt på gråten...hehe. *HØNEMOOOR*
Da jeg kom meg til bhg gråt hun ikke lenger, og det virka ikke som hun hadde nevneverdig vondt heller, men overleppa var litt hoven, og det var IKKE særlig stas når vi skulle se oppi der, på gommene...
Likevel ble det så vi dro en tur til legen, for å se at hun ikke hadde ødlagt noe oppi der. Alt så bare bra ut, bare forslått var dommen der..
På fredag prøvde vi igjen..ny barnehagedag. Barnehagen ringer, rett etter jeg er ferdig på jobb.. (kl 13) Sara har feber...

I dag er første feberfrie dag, BANK I BORDET!!!!!
Jeg tror denne feberen kom av tenner, jeg. Sjekka gommene i går, for å se at alt bare var fint oppi der, og da ser jeg at hun har jo søren meg begynt å få framtennene...begge to! :p
Ikke rart hun er pjusk. Det ser jo så voldsomt ut. Stakkar lille.  <3

I dag er hun i fin form, og som sagt har hun ikke feber, men hun vil ikke spise...det er sikkert vondt i gommene tenker jeg..hun begynner bare å gråte...Hun ville ikke ha fruktmos heller, men jeg får prøve med det en gang til tror jeg. Mat må hun jo ha.

Der ringer eggekokeren på meg.
Eggefrokost.

Snakkes! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar