onsdag 8. september 2010

Tittel: ....eh....

Ja, som dere ser på tickeren i innlegget under her, så var jeg enda ett halvt kg lettere i går. (Alle tickerene blir oppdaterte nemlig, når jeg går inn for å endre på sida deres, så nå viser ALLE tickerne i hele bloggen min -14.5kg) I dag var jeg på -14 igjen.... Dere synes vel ikke jeg veier meg OFTE??? Hehe.... Venter såååå på -15kg!!

Var på trening i går! Trena styrke, på egen hånd...Hærregud! Lurer på om jeg tok i litt vel mye jeg... Du vet den der følelsa du får etter trening. Den som kommer krypende ganske umiddelbart etterpå...den der "Ååhhh...så godt det er å ha brukt kroppen..Nå FORTJENER jeg å slappe av...". Man blir sigen og tilfreds... Vel... Den var ikkeeksisterende i går... Eller, nei, jeg ble sigen...eller skal vi si akutt stuptrøtt, etter å ha dusja og lagt meg på sofan, men kroppen hadde det ikke godt altså. Var bare dausliten i ALLE musklene, og det va mer pinsomt enn godt å være til..Totalt kraftløs! Ble tidlig kveld, og jeg sovna fort, og som en stein, og har sovet som en stein HELE natta! :p Helt til kl 06, for da var Sara klar for å starte dagen. I dag er jeg stiv og støl! I dag er det godt da. :)

Sara er i mye bedre form nå. Hun var i barnehagen i går, og det hadde gått veldig bra. :) De poengterte VELDIG at hun er ganske tett enda...vet ikke om de helst hadde sett jeg hadde holdt henne hjemme enda noen dager...de sa ikke det da, jeg bare tenker for meg selv...som om jeg ikke vet at ongen min er tett liksom...? Sara spiser iallfall godt igjen nå, og hun er i super form..ikke noe sliten og pjusk, og hun er ikke noe preget av at hun snørrer og hoster litt, fortsatt.

Ellers er det lite spennende på matfronten om dagen. Det går i lettvinte ting som eggsalat og ostekjeks, middagene er også lite spennende..det må gå fortest mulig...Kjøtt med grønnsaker, som oftest. Jeg prøvde forresten en oppskrift en dag her: Squashpasta med Ostesaus! Det var kjempegodt, bare ett lite men, og det var at det ble litt lite mat i det...neste gang tror jeg at jeg vil lage en kyllingfilet til. :)

Min kjære mobil ligger på soverommet og får litt strøm, så noen bilder blir det ikke denne gang, men kanskje neste? :)

Vi har lite planer i dag. Vi skal til Fevåg en liten tur for å låne symaskina til mamma...thats it. :) Vi må vel ut å leke litt i dag, tenker jeg. :)

Nå har lille nokk en gang reist seg opp, for så å ikke komme seg ned...må si jeg gleder meg til hun lærer den kunsten... :p

Snakkes! :)

1 kommentar:

  1. Hehe... Godt å se at det er flere som ha veiemanii.. Vet hvordan det er når man venter på å nå et delmål!! Lykke til videre... Vips.. Så er du heelt i mål!

    SvarSlett