mandag 6. september 2010

Veiedag....

Ja...hadde mest lyst til å bare drite i hele innlegget her, men så gikk det opp ett lys! :p
Altså, i dag stoppa vekta på -13 kg...i går stoppa den på -14 kg, så jeg ble litt snurt i morres...Jeg velger likevel å legge inn gårsdagens vekt i tickeren..



Fordi, grunnen til 1 kg pluss siden i går er ikke at jeg har spist for mye eller feil...jeg fikk nettopp tante rød på besøk, og med den dukka det opp en "ahaaaa"... At jeg ikke tenkte på det da..har jo venta den nå.. Det vil jo si at gårdagens vekt er mer riktig sånn egentlig sånn. :)

Nå føles det som en hel evighet siden jeg tippa over -10 kg, og det har gått litt opp og ned etter det, ikke mye opp da, det har vel egentlig stått mest stille, med litt naturlige svingninger...og litt ned da... Likevel ser jeg nå at jeg må bare være fornøyd, for alt i alt, så hadde jeg i går gått ned 14 kg på 13 uker! Hvis jeg har gått ned 15 kg ved neste veiedag, så vil jo det si at jeg er halvveis!! :) Det er IKKE værst! I tillegg har Håvar lovet meg ei ny bukse når jeg tipper -15 kg! :D Hoho! DET trenger jeg iallfall nå!! De buksene jeg bruker nå, som er to str mindre enn det jeg starta med, er blitt for store...jeg har kun ei bukse i str mindre, og den sitter nå som ett SKUDD! :) Min 2.måls bukse er enda ei str mindre! ;)

Jeg tok meg nettopp bryet med å måle cm igjen...lenge siden sist nå, men jeg sa jo jeg skulle måle før jeg starta opp treninga igjen, og jeg har nå vært på ei trening, så da var det på tide. :)
Ut ifra blogginnleggene var visst sist måling den 20.juli, og det blir 7 uker siden...

Altså: Siden sist = 20. juli, og total =  siden 7. juni;

Hals: 0 cm siden sist. 2 cm totalt.
Overarm: 2 cm siden sist. 4 cm totalt.
Bryst: 2 cm siden sist. 11 cm totalt.
Midje: 2 cm siden sist. 21 cm totalt.
Navle: 2 cm siden sist. 20 cm totalt.
Ende: 5 cm siden sist. 13 cm totalt.
Lår: 2 cm siden sist.  9 cm totalt.

Totalt siden sist: 15 cm mindre meg. :)
Totalt alt i alt: 80 cm mindre meg. :)

Det går sakte men sikkert en vei! :) Nå gleder jeg meg bare til å fortsette og trene, så jeg får stramma opp litt av det som siger ned her og der nå! ;)

Apropos trening ja! Var i vei på fredag sammen med lillesøster. Det ble egentrening på apparatene. Den var egentlig helt merkelig hele treninga...jeg starta på 3D-mølla med oppvarming...tenkte at dette kom til å gå trått...over to mnd siden jeg trente sist og greier.. Men faktisk, så hadde jeg så mye overskudd at jeg endte opp med å løpe litt også, i oppvarminga....Jeg bare...HÆ? Løper jeg?? Hva skjer? Så fortsatte vi da.. Magehev, rygghev...knall!!VONDT! Hehe.. MEN, jeg er faktisk blitt sterkere i både armer og bein siden jeg trente sist...hvordan kan det ha seg da?? Jeg hadde jo skrevet opp hvor mange kg jeg klarer..eh..klarte, da jeg slutta i sommer, og nå måtte jeg øke på de fleste apparatene for å "slite nokk"... Artig, men jeg forstår det jo ikke da...

Jaja...jeg hadde planer om å sove dupp sammens med Sara nå, men hun har sovet en time allerede, og jeg sitter her da, med akutt engasjement og deletrang..Når jeg omsider har LYST til å blogge liksom...Må jo bare! Har enda ikke spist frokost, så det må jeg iallfall få gjort....huff...JEG TRENGER SØVN!! Skjønner ikke hvorfor hun vil opp så tidlig jeg altså...vi var opp kl 06 i dag... Jaja, jeg kan jo takke meg selv...jeg skal legge meg beint ned ved neste dupp!! Garantert! ;)

Ha en finfin dag! :)

2 kommentarer:

  1. Såååå flink du er :)det må jeg si, virker som den er effektiv den lavkarbo dietten!

    SvarSlett
  2. Takk for det! :) Den er effektiv ja! :) Er nok derfor motivasjonen er så stor! Ikke vanskelig å fortsette da! :)

    SvarSlett