søndag 5. september 2010

Fortsatt syk..

Sara har spist litt bedre i dag, men bare litt... Hun snørrer fortsatt MYE, og hun hoster mye, og er veldig tett i brystet... Vi var hos legen på fredag, men fikk beskjed om at det bare måtte gå sin gang. En kraftig virsuinfeksjon...kan ikke gjøres noe med det.. Jammen er jeg usikker på om hun er barnehageklar på tirsdag altså.. Jeg hååper det!

Sara har smitta meg da, men bare litt det og...jeg er tjukk i halsen og det gjør vondt å svelge...skjønner godt at Sara ikke har lyst på mat, for å si det sånn... Dette er så typisk meg...jeg blir bare liiitt syk...går å kjenner på det..lenge.... Jeg ville mye heller bare blitt skikkelig syk noen dager også ferdig med det!

Akkurat nå sitter jeg og ser på Villdyrlegen på TV2. Utrolig gripende og fasinerende! :) Dette skal jeg få med meg videre, neste søndag! :)

1 kommentar:

  1. Du kan bli medlem av Villdyrlegen på Facebook og se bilder osv! :-)

    http://www.facebook.com/villdyrlegen

    SvarSlett