fredag 3. september 2010

Matnekt!!

Ja, Sara NEKTER å spise, og jeg begynner å bli over gjennomsnittet frustrert over situasjonen.... Jeg skjønner jo at hun er syk..hun har sikkert vondt i halsen, så vi skal ringe legen igjen i dag....Vi kan ikke fortsette sånn. Frokosten i dag har bestått av 4 skjeer yogurt, en LITEN bit med brødskive, og tja...25 ml melk, sånn ca...
Til vanlig spiser hun 2 brødskiver, spiser litt yogurt hvis hun får, og drikker 150 ml melk til.... Hun har jo alltid vært så glad i mat, og jeg må si jeg er takknemlig for det. Tenker på de som har barn som ikke er så veldig glad i mat...hver dag...det må være slitsomt. :S
Ja, jeg har til og med prøvd å tvinge i Sara mat i dag, det er helt fælt, jeg vet, men tanken var at hun kanskje ville synes det var godt om hun bare fikk smakt på det....men, nei...Jeg prøvde alt, ingenting hjalp..

MEN, ett pluss er jo at hun har sovet godt i natt da, dermed har jo vi også det. :) Hun la seg halv sju, sovna rimelig kjapt etter å ha reist seg opp i senga et par ganger, og sov uavbrutt til halv seks i morrest...da stod papsen opp, og da var det gjort. Sånn går det når barnerommet ligger mellom vårt rom og badet...

Nå sover lille i vogna, jeg skal ringe legen, og evt. ta en liten dupp selv. :)

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar