torsdag 2. september 2010

Ta 2, Betal for 1.

Det nye priskuttet på Rema1000! :) Jeg skal dit å kjøpe bleier!! :))


Så var det snuppa vår da!
Til tross for litt snørr og dårlig matlyst så fikk hun dra i bhg i dag, for hun var i fin for i hele går. :)
Jeg dro til Leksvika på jobb, og etter å ha vært på jobb en time får jeg telefon fra bhg..Sara hoster fælt og er tett i brystet, og skriker en del, hun må hentes..
Jeg dro med det samme, så klart, og følte at jeg nesten ikke kom meg hjem fort nokk...Tar jo 40 min å kjøre fra Leksvik og hjem... :S 
Jeg er glad jeg hadde bil foran meg omtrent hele veien for å si det sånn! Hehe...
Ikke godt i mammahjertet å vite at jeg har sendt baby i bhg før hun egentlig er klar for det...
 
Vel, vel..
Etter å ha henta snuppa dro vi rett på butikken og kjøpte hostesaft. Det hjalp litt. :) Synes fortsatt hun er i fin form jeg da, men det blir nokk litt for mye for henne å være i barnehagen enda likevel.. For mye onger, for mye bråk, for mye som skjer... Hun får være hjemme i morra og, så får vi se over helga. :)

Snuppa sover nå, og jeg skal spise litt, så får vi se om jeg rekker å støvsuge og rydde litt før hun våkner igjen.

Ha en fin dag, dere! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar