mandag 25. oktober 2010

Dagens mat!

I dag fikk jeg det for meg at jeg ville telle karber..så det har jeg gjort, og legger ut dagen så langt her. :)

Frokost: Veldig lite mat i kjøleskapet, trengte desperat en handletur, men det var enda to timer til butikken åpna, så frokost ble nesten 100 g ost med 15 g ketchup som dip. Funka fint det. 1,2 g karb.

Lunsj: Omelett. Laga en av 4 egg, fløte, litt løk, skinke, toppet med masse ost. Ble litt ketchup på den også.
Spiste bare halve omeletten, og det ble ca 3 g karb.

Mellommåltid: Atkinsbar, 2,1 g karb.

Tilsammen så langt i dag har jeg spist 6,4 g karb. :)

Har bestemt meg for å kutte ut tyggis en stund, og prøve å være litt mer bevisst på hva jeg spiser... Har jo lenge bare gått på autopilot det der med kostholdet nå, så det kan være greit å ta en liten oppfriskning tenker jeg. Kanskje jeg får litt mer effektiv nedgang igjen! :)

Da jeg stod opp i morrest viste vekta 200 g opp fra forrige uke, men etter å ha spist bare den osten, sovet dupp sammen med lille, for så å gå på do igjen, så viste den 300 g ned siden forrige uke, så da oppdaterer vi tickeren etter det, så klart! :D




Blitt litt krymping også:
Siden sist = 29. sept, og totalt =  siden 7. juni;

Hals: 0 cm siden sist. 2 cm totalt.
Overarm: 0 cm siden sist. 4 cm totalt.
Bryst: 3 cm siden sist. 16 cm totalt.
Midje: 0 cm siden sist. 24 cm totalt.
Navle: 6 cm siden sist. 23 cm totalt.
Ende: 2 cm siden sist. 18 cm totalt.
Lår: 1 cm siden sist.  12 cm totalt.

Totalt siden sist: 12 cm mindre meg. :)
Totalt alt i alt: 99 cm mindre meg. :)

Det går da rette veien! ;)

Har fått 4 bukser av lillesøster, som er alt for små, og med dette tempoet aner jeg faktisk ikke om jeg noen gang kommer til å passe i de, egentlig...Hvor "lita" er det mulig for meg å bli, liksom, men min kropp...jeg vet jammen ikke... Jeg har bestemt meg for å få sjekka det. På Spaet i Rissa har de ei sånn ordentlig vekt som skal vise tyngde på beinbygning, muskelmasse, fettprosent, vann i kroppen osv...da skulle man få en slags pekepinn på hva som er ett oppnåelig mål for meg, vil jeg tro. :) Blir spennende å se. Har ikke bestilt noen time enda, trenger vel ikke det bare for å gå på vekta heller, så jeg ringer en dag jeg har tid, så får vi se om jeg kan stikke innom. :)

Lille sover dupp nå. Håvar kommer hjem snart, og om under en time er jeg på jobb. Skal jobbe til kl 22 ikveld. Fikk tilbud om å jobbe dag i dag da, og det hadde vært såå deilig å slippe kveldsjobbinga, men vi har jo ikke barnehagedag i dag, så da lar det seg rett og slett ikke gjøre..

Jeg har for alvor begynt å tenkte julegaver nå! Regner med det meste av "tilovers"pengene denne mnd går til det...må begynne i god tid hvis man skal få til alt, tror jeg. :p Hater å være ute i siste liten, noe jeg som regel er dag...blæh! Skal prøve å få snudd den trenden i år! :D

Ha en fin kveld, dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar