mandag 25. oktober 2010

Resten av dagen!

Bare helt kort.
Fryser og vil legge meg!

Dro på jobb. Der spiste jeg enda en Atkinsbar...2,1 karbo.
Litt mandler...aner ikke hvor mange karbo, men ikke mye.

Da jeg kom hjem ble det det samme som til frokost. Litt ost i strimler med ca 15 g ketchup. 1,2 g karbo.

Uten mandlene blir det da ca 9,7g karbo, så hvis vi sier 11-12 g karbo i dag da, så blir det iallfall ikke for lite. :)

En fin lavkarbodag! :)
Litt sulten på jobb bare, men der er jeg duracell i 5 timer uten stans, (ja, for energinivået på jobb nå for tida er oppunder taket, jippii!) og på bare en halv omelett, som blir to egg, pluss litt atkinsbar, så ble det litt for lite å gå på. Da vet jeg det til i morra! ;)

Nå skal jeg inn å se om min lille skatt, før jeg kryper oppi senga sammen med kjære, og stjeler litt av varmen hans. Jeg er så frossen! Har jobba på kjøla i dag, og frysa..i tillegg er det så kaldt ute...må jo bli frossen da...

Natta!

PS: Ja, jeg er LITT hekta på atkinsbarer for tida...men den jeg spiser skal jo være helt okei i alle faser av atkins, til og med induksjosfasen, som er enda litt strengere enn ketolyse, så det går heeeeeeelt fiiint det! :D

DobbelPS: N'en på tastaturet mitt, om mellomromstasten, er ikke helt lik seg...hvis det mangler n'er og mellomrom i innlegget vet dere hvorfor...andre skrivefeil kan jeg vel ikke skylde på annet enn meg, desverre! :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar