tirsdag 26. oktober 2010

Dag 2 i resten av mitt liv!

Eller no' sånt! :)
Dag 2 med oppfrisking av kostholdet, iallfall! :)

Omelett til frokost i dag. Spiste halve, og skal ha med resten på jobb. Frokost og Lunsj i dag blir da tilsammen 5 g karbo.
Kutta ut løk i dag, så spara inn litt der, hadde i litt mer fløte, så der ble det litt mer igjen, men tilsammen så er det ca 1 g karbo mindre i denne omeletten, i forhold til den i går..
Bare greit å merke seg at løk faktisk inneholder en del karbo, så det er viktig å spise bare litt av det...hvis man må ha det da, og det må jeg, til det aller meste, faktisk. :p

Tror jammen jeg fra denne uka bytter veiedag til tirsdag jeg. Vekta er så mye snillere med meg på tirsdager! Ja, vi sier det, så får jeg oppdatere tickeren min etter dagens tall i stedet! :D Hihi!




Ja, såå mye er det ikke snakk om da, men da blir det jo 700 g ned den siste uka, i stedet  for 300 g. 1,4 kg igjen til mitt julemål!
Julemål spørr du? Ja, innen jul er målet å ha gått ned 20 kg tilsammen! :) Belønningen min blir da ny kjole til jul! :))

I dag drar vi i bhg og på jobb til kl 11. Begynner litt seiere i dag, og det er jo behagelig, sånn på morran! :) I kveld blir det forhåpentligvis en treningsøkt. :) I morgen får vi besøk av Siv Kristin og lille Martine! <3 Gleder oss veldig til det!! :)

Hvis jeg fortsetter å tenke på telling av karber utover dagen er jeg tilbake i kveld med en oppdatering av maten resten av dagen. Kanskje litt om dagens trening også? :)

Nå skal jeg pakke sekken til Sara og rydde litt før vi begynner å tenke på å komme oss avgårde om en times tid.

Ha en fiiin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar