tirsdag 26. oktober 2010

Resten av dagen!

På jobb spiste jeg resten av omeletten. Det blir som sagt 5 g karbo så langt.

Har også greid å pakka i meg 2 Atkinsbarer i dag...I know, det er helt forferdelig...regner med jeg går lei om ikke så lenge...håper det! :p Uansett, 4,2 karbo der.

Middagen vet jeg ikke hva kom seg på, for den fikk jeg servert i det jeg kom inn døra etter jobb. Håvar hadde laga middag til oss! :) Det var kjøttdeig, fløte, ost, squash, løk, blomkål, brokkoli, og utrolig mettende, så jeg klarte faktisk ikke så veldig mye. Med litt over 9 g karbo tidligere i dag, så tror jeg nokk at jeg ligger innafor grensa på 15 g karbo i dag også.

På jobb i dag fikk jeg vondt i en fot. Satte seg liksom i leddene, i hofta og kneet, og rett over rumpa...må vel være noe ledd der og, kanskje? Det stråler ut i hele låret, og litt i leggen innimellom. Jeg mistenker at den sinnsyke stivheten etter vedbæring på lørdag, som sitter overraskende godt i kroppen enda, kombinert med en ganske så travel dag på jobb, som innebærer MYE gåing og tunge løft, og generelt stress hit og dit, gjorde så jeg fikk noen slags betennelse eller hva fanken jeg skal kalle det...?  Hva annet kan det kalles? Iallfall, vondt var det, og er det...men jeg hoppa IKKE over treninga! Har man en avtale så har man en avtale. I dag hadde jeg en avtale med Renathe! Det er såå mye lettere å komme seg i vei da. Det er bra vi motiverer og drar med hverandre! :D

Det ble ti min på 3Dmølla, inkl 3 min jogg (I know, jeg HAR dårlig kondis..jobber med det, ikke sant?), til oppvarming, Så ble det korsrygg/rumpe/bakside av lår, ja, for tenk, det finnes ett apparat som tar alt det i samma slengen! :D mage, armer, bryst, skuldre, legger og litt lår...Tok bare ett sett med lårpressa, bare for å kjenne litt på det..Avslutta med ti min hurtig gange på mølla. Tok ca en time tilsammen. Kjente ingenting til vondt bein under treninga, men nå kjenner jeg det kommer tilbake igjen. Satser på at det bedrer seg til i morra! :)

I morra får vi som sagt besøk. Skal lage sjokolademousse til de kommer, tenker jeg. Ikke akkurat hverdagsbesøk vi får! :)
Vi skal i banken i morgen også, for der er det sparedag. Må vel få tømt sparegrisen til lille! ;)

Med det samme må jeg bare få si at ååååååh!!!! Jeg har verdens beste onge!!! <3
Det finnes ikke noe bedre enn å få litt dyrebar tid sammen før legging de dagene jeg jobber og hun er i barnehagen. Da er hun ofte ekstra glad i mamman sin også, og ekstra lur, og hyper, og bare skikkelig gøyal!! Vi synger og ler og lærer lyder, peker på ting og lærer ord! For en fantastisk tid! Det ALLERALLER beste Sara vet, det må være når både Håvar og jeg legger oss sammen med henne på gulvet, så leker vi alle tre! Da shower hun mye, kan dere tro! <3



Mitt skjønne lille troll! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar