onsdag 27. oktober 2010

Oioioi!!

I dag har jeg gått ned 19 kg!! Men altså..jeg kan ikke oppdatere tickeren i dag...jeg kan ikke drive å bytte veiedag hver gang det er litt nedgang, kan jeg vel??
Å ja, jeg er kronisk veier, og fornøyd med det! :p

Hittil i dag har jeg spist ost med ketchup, og holder på å fortære en atkinsbar. Etter den har jeg inntatt 3,1 g karbo i dag...mer eller mindre.

Har laga Sjokolademousse.
I hele den ble det 7,8 g karbo. ;) Kutta litt ned på fløten, og har bytta ut natreenpulver med flytende, der er det også masse å spare..der det går da så klart...som dere husker så funker ikke det i kjeksoppskrift, Hoho! :p

Jeg skal steike meg litt kjøtt jeg...på tide med litt ordentlig mat tror jeg.

Snart kommer det besøk!
Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar