onsdag 6. oktober 2010

Forandringen i bilder; 2008-2010!

 Her er på julaften i 2008.
Det her er før jeg ble gravid, og jeg får litt ekkel smak i munnen av å se det bildet der kjenner jeg...


Her er julaften 2009.
Det er nesten 3 mnd etter Sara kom til verden, så litt babyvekt er det her, og det er jo låv så kort tid etter, og litt smalere i ansiktet tror jeg at jeg var her, MEN så rund rundt magan da... Kroppsfasongen forandra seg litt etter graviditeten...Ikke til det bedre...
Det er nesten litt vondt å legge ut det bildet der, fordi jeg husker det, hvor bevisst jeg var på det...jeg visste hvordan jeg så ut...var ikke komfortabel med hvordan jeg så ut der....det er nokk er grunn til at det finnes YDERST få bilder av meg fra de siste årene... Det er faktisk vanskelig å finne bilder for å få sammenligna!

Jeg er fortsatt dårlig på å ta bilder av meg selv, men unngår det ikke bevisst lenger da..
Eh... Se litt bort fra at jeg er bleik som ett laken da...
 Ja...som sagt..ikke enkelt å finne bilder, men her ser dere at noe har skjedd, ikke sant? :)

Her er vi mer fornøyd med oss selv, vet dere! :)
Dette ble tatt i helga...
Det ble litt mørkt, og man ser jo ikke så mye av meg, så jeg knipsa nettopp noen mobilbilder, her ser dere det kanskje litt bedre:


Dette er altså meg pr. i dag!

Jeg hadde denne morningen gått ned 17 kg.
Jeg føler det er litt greit å sette seg overkommelige mål, så mitt mål er å gå ned 3 kg til før vi starter på ett nytt år.
Mulig jeg greier mer, men med tanke på at det går litt treigt, står mye stille for tida,og innimellom går litt opp av forskjellig, lettforklarlige grunner (ja, for jeg har alltid en forklaring!! :p) så kjenner jeg at jeg bare skal slappe helt av med tanke på vekta..... 3 kg ned til jul er overkommelig, og da skal jeg være strålende fornøyd.
Da har jeg klart å gå ned 20 kg før jul.
:)

Har helt glemt å ta bilde av den der målbuksa jeg smetter inn i for tida! :D

 Jeg kan jo like godt si det da, jeg bruker nå str 44!
I to bukser i allfall..
Alle i 46 som jeg har, er for store, og nå har jeg lagt dem bort..I en stor svartsekk sammen med mengder andre for store klær

Jeg kjøpte meg forresten ny bukse i dag, på Cubus...på SALG! :)
Den hadde kosta 499, men var nedsatt til 100 kr! :D
Den er i samme str som den andre buksa, men er litt trang enda likevel..LITE strech, og i Superskinny-modell...Hoh!
Strekkmerker ja...har det over alt!

Var jammen ikke sikker på om jeg kunne "pull it off", men mamma forsikra meg om at det så bra ut før jeg kjøpte den. :)

Gi meg et par uker med trening, så sitter denne også som ett skudd! ;)
(Selvsikker så det holder nå, eller?)

Trente litt styrke i går kveld, og Pilates i dag. Satser på Step i morgen, hvis lille er frisk nokk til barnehagen, noe jeg ikke er helt sikker på enda...jeg må se det an når vi står opp i morgen tidlig.
Fredag blir det styrketrening på kveldstid. :)

Lørdag blir det barneselskap for Sarasnuppa vår! :)
Etter selskapet skal Sara få overnatte hos farmora si. Pappan skal på fest, og jeg vet ikke helt enda hva jeg skal...egentlig frister det aller mest å sitte hjemme med en god film, god middag, brus, en sjokoladeprins og litt bacongull! Vi får se.. :)



 PS: Sara har begynt å gå, noe ustødig, ved å holde bare en hånd! :)
Jeg fikk henne til å prøve det i går, og vi holdt på å le oss ihjel begge to! Hehe. Det var visst utrolig gøy og spennende! Søta mi! :)

Snakkes dere!!

6 kommentarer:

  1. Jeg sier det igjen: WOW, June!! Ser stor forskjell, spesielt kinnbena, de fine ansiktstrekkene dine kommer ekstra godt frem :) Maria

    SvarSlett
  2. Takk, søte Maria! :))
    Godt å høre! Ser det jo godt selv også når jeg sammenligner sånn! :)

    SvarSlett
  3. E suuperstolt tå dæ June! :- D E imponert ka du har fått t på så kort tid og skjer stooor forksjæll på bildan. Beundre dæ for dett pågangsmot. Forsætt sånn June! :- ))
    Christina

    SvarSlett
  4. Tusen takk Christina! :) Du e go du! :)
    Bli jo enda mer motivert m så gode tebakemeldinga! :))

    SMASK!

    SvarSlett
  5. Æ vil bare si at æ e kjæmpe imponert! Kunnja ha tænkt mæ å hadd samme motivasjon og styrken som du har. Æ lure på en ting, har du gått på karbodietten leng? :-) Janne Finli

    SvarSlett
  6. Så koslig kommentar, Janne! :)
    Æ starta på lavkarbo den 7. juni i år, så har holdt på i 5 mnd strax. :)

    SvarSlett