mandag 11. oktober 2010

Veiedag!

Hei, hei!
Barnebursdag overstått, og det var veldig koslig. :)
Som jeg sa ble Sara syk igjen forrige helg, men hun kom seg i barnehagen på torsdag og fredag, og det gikk veldig bra, men nå har hun blitt dårligere igjen...tettere, hoster mer, snørrer mer..FEBER! :S Lurer på om hun kan ha vondt i ørene også, så vi ringer lege etter en dupp tenker jeg. Sara sover allerede, for vi var oppe halv seks.. Jeg spiste ferdig frokosten nå, og har all slags planer om å gå å legge meg å sove litt selv nå.
Ville bare oppdatere tickeren min først! :)
På lørdag fikk jeg ei ny vekt i posten, ei DIGITAL ei! :)) Elsker denne! Lå på så og si det samme som den med tallskive, så ingen overraskelser der, heldigvis, og denne uka har jeg gått ned litt. :)




Sist jeg oppdaterte hadde jeg gått ned 16,5 kg, Nå har jeg gått ned 17,9 kg! Det blir bare 1,4 kg på tre uker da, men jeg vet at alt går treigere nå, så jeg stresser ikke med det heller. Det er helt greit. Jeg har satt meg mål om å ha gått ned 20 kg til jul, og føler jeg ligger godt an til det nå! :))

Cm tar vi neste uke, eller uka etter.... :)


Natta!! :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar