onsdag 27. oktober 2010

Natta snart.

Jadda, her er jeg igjen. :p

6,6 karber fra tidligere i dag. Omeletten av 3 egg, med fløte, løk og ketchup ble på ca 5,5 g karbo.
Spiser nå en Atkinsbar.2,1 g karbo.
Totalt i dag: 14,2.
Perfekt! :))

Har for alvor kommet i gang med julegavene nå, føler jeg. Utrolig hva man får gjort på nettet! ;)


Sara og kattepusen vår under kjøkkenbordet. :)
Sara sier nå katt, eller, "att" og "atta". :) Hun sier også "eye" når hun peker på øynene våre..når vi har sagt det først vel og merke. Veldig interessert i øyne, nese og munn om dagen. Spesielt nesa...hardhendt er hun også.. Fikk meg ett klønemerke på nesa mi i dag. Rampejenta. ;)
Lys er også veeldig spennende. Gøy å slå de av og på, og selv om min lillesøster mente å ha hørt at Sara har sagt "lys", så har ikke jeg hørt det enda. :) OH, jeg må huske å ta bilde av sola på rommet til Sara en dag! ;)

Natta! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar