mandag 21. februar 2011

Planleggingsdag!

I barnehagen. Så vi er hjemme i dag også. Dagen i dag har gått veldig fint så langt. Merker veldig godt at Sara begynner å bli sitt friske selv igjen, og GODT er det. :) Har fått oss en liten utfordring på kveldstid i stedet nå... Enkel å legge, fortsatt, men våkner på kvelden og vil ikke sove mer. Vi får vel dreisen på det der igjen. :)

Helga har gått alt for fort, denne gangen også. Jeg har vært sliiiten! Jobba 9-16 på lørdag også. 3. arbeidshelg på rad...Har faktisk bare hatt en frihelg så langt i år, og da var vi i Sverige... Etter jobb på lørdag var vi en tur i Rissa på besøk til min tante, som også hadde besøk av mine søskenbarn og to av Sara sine tremenninger. :)

På søndag var det min tur til å stå opp med Sara...min sovedag gikk bort i å stå opp kl 8 for å komme meg på jobb.. :S
Vi var iallfall oppe kl halv sju.. Jeg var trøtt hele dagen.. og Sara var trøtt hun også tror jeg...to morgengrettne tøtter resulterte i at pappan måtte stå opp i halv åttetia for å roe gemyttene litt...HEH! Han gikk å la seg igjen etter en liten stund, og jeg fikk en liten dupp da Håvar endelig stod opp. Ble vel ca en halvtime før Mamma og Mette kom hit for å se etter Sara mens vi hadde inn to paller med ved. Vi har feilberegnet vedbruken denne vinteren gangske kraftig. Hehe. Man kan da ikke gå tom i februar!! Resten av dagen var jeg sliten OG trøtt. For å si det sånn...JEG GLEDER MEG TIL FRIIIIIHELG NESTE HELG!!!! SOOOOVEEEEE!!!!! HVIIIIILE!!!! (Og fest og fanteri.) ;)

Nå sover lille, enn så lenge...jeg ser Oprah.

Snakkes! :)

2 kommentarer:

  1. Husk å ta vare på deg selv i den travle hverdagen også :)

    SvarSlett
  2. Har gjort det i dag da! :)
    I dag mens lille sov dupp i 3 1/2 time satt jeg bare å slappa av, og det var GODT! :)

    SvarSlett