søndag 6. februar 2011

Søndag

Da er det søndag.
Min tur til å stå opp med lille. Lørdager er min sovedag nemlig. :) 
Lille våkna litt før halv åtte. Helt grei tid det altså..hadde jeg bare lagt meg litt tidligere enn halv to...
Kjenner jeg er rimelig trøtt og energiløs... 

Prøvde å sette på Dumbo, for å se om det kunne være noe for Sara, men hun er nok litt lita for disse Disney-filmene enda. Gleder meg til Sara vil se dem. :) ELSKER disse filmene!! Til nå har hun fire klassikere. Dumbo, Pinocchio, Tornerose og Snehvit. :)

Sara virker forresten ikke helt i form...hun er mammasyk, sutrete og trøtt... Kanskje hun burde ha sovet en time lenger hun også..? :p
Ble tidlig dupp iallfall..hun sover allerede søtt i vogna si, bare litt over to timer etter vi stod opp.

I dag skal vi i bursdag til Thomas på 8 år. Jeg skal lage lavkarbo sjokolademousse å ta med. Ingen vits i utskjeielser når man har så gode lavkarbo-alternativ. :) 
Kanskje jeg skal lage ostekake også....?
Hm...må se om jeg finner en fin oppskrift....

VEKT!
86,0 kg!!
Det er det minste jeg har veid nå etter jul, så jeg er superhappy! 
Bare 1 kg igjen til utgangspunktet.

Jeg telte forresten karber i ca 1 1/2 dag...
Jaja..
Litt nyttig var det jo, tross alt. Fikk et par aha-opplevelser, og det kan jo være litt til hjelp framover, forhåpentligvis. :)

Vel, jeg må vel begynne å se så smått på den moussen jeg, og om det er aktuelt å lage kake...tviler på det, siden vi sikkert ikke har det som trengs, og siden både Sara og Håvar sover akkurat nå så kan jeg ikke bare stikke på butikken heller. De må jo passe på hverandre. :)

Ha en fin søndag, dere. :)
(Hvis det er noen "dere" igjen der ute da, som har giddet å fortsette å følge med her etter en sååå lang pause... :p)

Klem!

2 kommentarer:

  1. Æ titte no innom æ når å ser det e livstegn innpå bloggen din :)

    SvarSlett