mandag 7. februar 2011

Feber..

Sara har fått feber. Hun virka litt bedre nå i kveldinga, og hadde bare 37,8 før hun la seg, men hun har vært pjusk hele dagen i barnehagen, så vi holder oss hjemme i morgen og håper at den bedringen vi syntes vi så i kveld fortsetter.

Det har vært en helt vanlig mandag, så det er ikke så mye å skrive om egentlig... Vi har kost oss med lille pjusket, sett tv og lest bøker, sunget sanger og spist middag. Etter hun la seg har jeg tent opp, vaska klær, rydda og skrevet handleliste til i morgen...

Har jeg forresten nevnt at Sara er blitt kjempeflink til å drikke av glass helt på egen hånd? :) I den forstand at jeg setter glasset foran henne når hun er tørst, og setter det unna når hun er ferdigdrukket da, så klart....det kan ikke stå foran henne hele tiden...det er nemlig så utrolig gøy å drikke av glass selv, at hun helt glemmer å spise. :)
Måtte jo få det med her også, siden jeg prøver å dokumentere alt nytt hun gjør her, så jeg har det ett sted. :)

Kanskje jeg blogger igjen allerede i morgen?

Den som venter får se.. :)

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar