tirsdag 8. februar 2011

Det gikk opp ett lys..

..nå vet jeg hvorfor lille har feber.
Forrige mandag var vi på helsestasjonen. Sara skulle vaksineres. Hun fikk en sprøyte i armen, og ble dødelig fornærmet. Det gikk fort over denne gangen heldigvis. :) Helsesøster sa at hvis hun skulle reagere på denne vaksinen, så kom ikke reaksjonen før rundt en uke senere...så der er grunnen. Hun har en reaksjon på vaksinen..

Nå sover lille søtt i vogna si. Jeg ha støvsugd litt, tent opp i ovnen, vasket litt klær og ryddet...ryddet akkurat det samme rotet jeg rydda i går, men sånn er det vel... En evig runddans det der. :p

Spekulerer på om jeg kommer meg avgårde på trening i dag.. Vet jeg bør, vet jeg gleder meg når jeg først har fått på meg treningstøyet, men her jeg sitter nå har jeg ikke NOE lyst...sånn er det alltid når det har gått for lenge siden forrige trening.
Vet ikke om jeg får mulighet heller da, for jeg må uansett vente til Håvar kommer hjem fra jobb, og han skal jobbe overtid.. men jeg har bestemt meg for at jeg SKAL hvis det er noe å gjøre på når han kommer hjem, OG hvis jeg får med meg noen.. :p

Nå er jeg sulten, så nå bør jeg vel orke å lage meg litt lunsj!

Et par bilder av skatten, først. :)

Begge bildene er tatt i jula. :)

Ha en fin dag. :)

1 kommentar:

  1. Skulle gjerne blitt med, men tror jeg må stå over :( Verker i hele kroppen etter aerobicen på mandag.. Kjedelig, men håper det går over snart! God bedring til lille Sara.

    SvarSlett