fredag 15. april 2011

Enda bedre! :)

Sara sov til kvart på sju i dag. Utrolig deilig! I tillegg var hun smørblid da vi stod opp, og helt til jeg leverte i bhg. <3 Da vi kom hjem ble vi bare ute til papsen kom hjem i femtida. Er ikke så kjempemye å finne på ute hos oss enda...har planer om både huske og sandkasse ganske snart her, men først må vi få tid...nå er det jo påske straks da..kanskje det blir da? :) Iallfall..Sara fikk en bøtte og en spade og var fornøyd med det. :) Her graves det i det som graves kan, og i dette tilfellet, i grusen. ;)






Vi fant også noe spennende på plena. Mamman grøssa litt i skjul..ikke så glad i disse skapningene, men Sara var kjempetøff! :D


Hun plukket den opp og holdt den flere ganger... Uheldigvis beit den Sara til slutt..hvis de kan bite? Iallfall fikk hun fryktelig vond i fingeren sin den ene gangen hun tok den opp...*grøss*

Stas å få bruke solbrillene til mamma for tiden! ;)


Sara avsluttet dagen med ett langt bad, kveldsmat og litt frukt som vi delte foran drømmehagen. :)
Nei, hun må nok bare fortsette å sove til iallfall halv sju, ser jeg. Hele dagen blir mye bedre da. :)

Planen nå er taco og Norske Talenter. Planen resten av helga er tur til Rissa i morgen, og så skal jeg være med Håvar og Sara til frisøren, før jeg skal på jobb kl tre. (MEN, ikke minst skal jeg sove lenge FØRST! ;) Søndag skal vi til Fevåg. Må feire verdens beste pappa som blir 47 år i dag! :) GRATULERER PAPPA!!! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar