torsdag 14. april 2011

Litt bedre..

Etter å ha fått ut litt frustrasjon her på bloggen for et par dager siden, så har Sara og jeg hatt litt bedre morninger.

I går våkna hun ,til mammans skrekk, halv seks! Jeg gikk inn og sa at det fortsatt var natt, og at hun måtte sove litt til. Utrolig nok la hun seg ned med kosen sin og sa "Nattaa", og stille ble det...helt til seks...Jeg gjorde akkurat det samme en gang til, og det gjorde hun og, men halv sju, da var det på tide å stå opp. :) Jeg prøvde en ny vri i går da, ikkeno stellebord, vi tok alt rett opp og ned, og vasken tok vi på fanget...det hjalp ikke veldig, sånn egentlig, men det begrensa mulighetene til å vri seg unna en del, så selv om rampen var en furie en liten stund der, så var det hele over mye fortere, heldigvis.

Denne morningen var det helt stille til klokka mi ringte halv sju, og hun pludra for seg selv til kvart på...helt til jeg innså at om vi skulle rekke alt til jeg skulle på jobb kl 08 så var det på tide å få rævva i gir. Å få sove helt til halv sju, og å få ligge å late meg i enda ett kvarter med fornøyd bebis på andre sida av veggen var veldig deilig. Etter å ha måttet stå opp rundt 06 i lenger tid, så kjenner jeg at det er utrolig hvor stor forskjell den halvtimen mellom seks og halv sju utgjør. :) Merker det også VELDIG godt på lille ramp at hun har såå mye bedre av å sove den halvtimen.. Hun var en helt annen onge denne morningen. Vi tulla og lo, lekte og kosa oss, og stellet gikk omtrent smertefritt, gitt. Litt protester ble det et øyeblikk der, men hun var i utgangspunktet i godt humør, så det var ikke vanskelig å overtale henne til å bare være blid. :) Fantastisk altså!! Vi hadde nok veldig behov for en slik mornings både hun og jeg nå. <3

Håvar er fortsatt på andre sida av fjorden, på vei hjem veldig snart forhåpentligvis..Han har vært på jobb i kveld. Jeg koser meg med tv, god mat, kattepusene, og litt pepsi max på box! :)

God kveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar