lørdag 23. april 2011

Herlige påske!!

Formen er blitt litt bedre, er ikke så trøtt hele tiden, og trangen til å sitte på do hele dagen forsvant for ett par dager siden, så nå kjenner jeg at jeg har bedre tider i vente. :)

Har litt halsbrann, men det får jeg dempet litt med Link, og bekkenet tåler ikke at jeg tar en skikkelig svingom med støvsugeren over hele huset i ett rasende tempo..Jeg stivna fullstendig og det ble vanskelig å bøye seg helt ned til salongbordet for å ta av etter pizzabesøk på torsdag...så jeg får bare planlegge bedre og ta bare litt og litt neste gang, eller få Håvar til å gjøre det! ;) Ellers har jeg slappa av mye så langt i påska, så jeg kjenner så godt som ingenting nå! :)

I går koste vi oss skikkelig ute i sola. Var ute med Sara omtrent hele dagen, og med unntak av at hun falt og slo hull i leppa si i går, så koste hun seg gløgg ihjel! :)
I dag er været like herlig, og papsen og Sara har vært ute en tur tidligere i dag, mens jeg sov og lata meg til langt på dag. Nå sover både hun og papsen dupp, mens jeg blogger og spiser! :p Når begge har våknet skal vi ut i sola alle sammen. Vi satser på en tur ved sjøen i dag. Vi går ned dit med lille i bæremeis. Blir finfint! ;)

Der våkna gullet!
Vi snakkes! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar