søndag 8. mai 2011

Baby Update Uke 16

Ser flere har sånne baby-updates gjennom svangerskapet...kanskje jeg og skal ha? Prøver meg iallfall på en her. :)


♥ Termin ~ 27.oktober, foreløbig.
♥ På vei ~ 15 uker og 3 dager
♥ Igjen til termin ~ Litt over 5 måneder
♥ Kjønn ~ Vet ikke, men har en kjensla på at det blir enda en jente. :)
♥ Utålmodig ~ Nei, ikke enda.. :p
♥ Hodet festet ~ Tidlig enda det, vel..
♥ Aktivitet i magen ~ Er ganske sikker på at jeg har kjent babyen et par ganger nå, men det er lenge i mellom.
♥ Bestemt navn ~ Nei...Har snakket litt om det ett par ganger, og har et mulig mellomnavn til jente. Kan røpe at hun i så fall vil bli oppkalt, men som sagt, ingeting er bestemt..vi bare leker litt med tanken enda. :)
♥ Vektøkning ~   JA!
♥ Barnerom ~     Vi har allerede et. Sara sitt vil bli brukt til dem begge når minste er klar for å flytte ut av vårt, da vi ikke er klar for å legge Sara på ett rom nede i kjelleren alene enda.                                                                                                                                                             
♥ Utstyr ~ Vi har jo det meste. Har kjøpt bilstol, og har avtale om å kjøpe brukt tvillingvogn til høsten når de er ferdige med den. 
♥ Mangler av utstyr ~ Har jo som sagt det meste...kommer ikke på noe vi mangler sånn her og nå..
♥ Vann i kroppen ~ Jepp, and lots of it! Ikke like ille hver dag da...varme dager og salt mat er en forbannelse!!!!!
♥ Melk i brystene ~For ett spørsmål!! Nei... :p
♥ Om fødselen ~ Gleder meg!! :) 
♥ Plager ~    Trøtt og sliten mye, selv om det er blitt MYYE bedre nå! Bekkenet spiller heller ikke på lag, og har ikke gjort det i det hele tatt denne graviditeten, men med tilrettelegging på jobb er det blitt bedre! :) Svømmer på onsdager, og har fått henv til fysio!
♥ Strekkmerker ~ I'm a Zebra! ;) Men ingen nye foreløbig. Har nok mye å gå på i skinnet mitt denne gangen! Hoho!
♥ Oppegående ~ Ja, bortsett fra når jeg ligger...
♥ Sulten ~ Ja..ofte. Sliter med søtsug og småsult nesten hele dagen, men prøver å passe på litt, selv om det noen dager er nærmest umulig. :S
♥ Høygravid ~ Nei, lenge til det...
♥ Matkikk ~ HONNI CORN!! Oh Lord.. :S
♥ Kynnere ~ ikke så ofte enda, men noen morninger når jeg våkner og legger meg på magen kjenner jeg det godt. Babymagen er hard som en stein og stikker godt fram. Ikke plagsomt enda da, bare gøy og kjenne babymagen så godt. :)
♥ Tungt ~ Nope, bare de dagene jeg overbelaster bekkenet. Etter hektiske dager på jobb eller de dagene jeg gjør LITT for mye husarbeid...
♥ Mage bilde ~ Jeg sitter i skrivende stund hjemme hos mamma og pappa i Fevåg, og jeg gidder ikke å begynne å ta bilder nå og legge over, så jeg kan legge med ett litt senere. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar