lørdag 28. mai 2011

Hormoner?

Håper det er det, for i dag har jeg vært sur! Mye!
Sov til ti, våkna med hodepine og har vært trøtt og sliiiten i hele dag. Da jeg stod opp var huset BOMBA, vi skulle ha besøk og jeg skulle på jobb til kl 14! Kjente motløsheten reiv og sleit litt...det har den forsåvidt gjort i hele dag....

Grunnen til at huset var bomba? Jeg har bevisst latt være å rydde siden torsdag, men tenk, det gjør seg ikke selv...?? Hmmmmm!

Nå er iallfall huset ryddigere, arbeidsdagen er over og jeg er mett...men fremdeles småsur...ikke på noe eller noen....bare i ett sånt humør som tilsier at hvis du ikke har noe veldigveldig fint å si, eller noe som er noget informativt, så kan du bare holde kjeft. Jeg gidder ikke småprate, jeg vil bare være i fred....

SÅ vet dere det!
Tror jeg får finne senga tidlig i kveld for å greie å fungere i morgen. Dvs rimelig snart...

Håper på en bedre dag i morgen, både for meg og Sara. Sara har vært i samme humør som meg i dag, nemlig..
Vi har planer om å treffe mammagjengen med barn i morgen, men vi må nesten se an formen. Krysser fingrene. :)

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar