mandag 30. mai 2011

Ul overstått, og vi venter..... ;)

Har vært på ultralyd i dag, og jammen meg blir det gutt på oss i oktober! <3
Jeg ble så rørt at tårene trillet!

Jeg var så sikker på at det var jente, men ikke like sikker som forrige gang...Den lille %  av tvil tror jeg kom av tanken på at det hadde vært utrolig gøy med en gutt nå...En av hver, liksom. Så var det det der med hjertelyden til mini. Sara hadde roligere hjerterytme enn denne babyen har..eller hadde den ene gangen vi fikk fram tall på det, og jeg trodde kanskje det var sånn at gutter hadde hurtigere hjerterytme enn jenter, så der kom tanken inn om at dette kunne være en gutt... Jeg slo tanken fra meg etter hvert, siden det jeg leste om dette på nett var stikk motsatt av det jeg trodde..Hva visste vel de! ;)

Jeg har tre søstre, og på pappa sin side er vi 12 søskenbarn. 10 av disse er jenter, to er gutter, og den ene gutten er i tillegg fosterbarn, så det er vel ikke så veeeldig rart at jeg har forventet å få bare jenter, selv om det er litt fler gutter på mamma sin side...det er vel heller ikke så veeeldig rart om det kanskje er litt ekstra stas med en liten gutt? :)
En jente hadde så klart vært like velkommen. Vi har sett på jentenavn, og vi har rosa rom, rosa leker, rosa lekekasser, rosa lamper, og ett TONN rosa klær, så vi var helt klare for jente vi! :) 

Nå må det kanskje litt mer shopping til enn jeg hadde forutsett også..ikke mye da...det blir snakk om litt blåe eller mer "guttete" klær og "tilbehør". :) Sara har hele tiden vært ei ekstremt rosa jente (ja, takket være meg så klart) og er det fortsatt, så litt fargeforandringer må vel til her i huset.. Det blir gøy! :)

Her er han. :)

Har allerede kjøpt de første gutteklærne da. Jeg kjøpte de første klærne til Sara den dagen vi var på ultralyd med henne også, så jeg bare måtte kjøpe noe i dag. :) 

Nå venter senga. Har vært en spennende dag og jeg er sliten og trøtt. :p
God natt!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med en liten gutt i magen! Vet selv at det er stas med en av hver, så vi er heldige! Selvfølgelig er jo det vitkigste at barna er friske!! Håper fu fortsetter å blogge fremover. Er så arti å lese bloggen din. Du legger ingen ting mellom, og forteller alt som det er. Der har jeg iallefall mye å lære!

    Ha en flott dag og uke

    Klem

    SvarSlett