tirsdag 31. mai 2011

Trim!

Ja, i kveld har jeg faktisk trimmet litt. :)

Jeg sykla en liten tur som oppvarming, så gjorde jeg de der "øvelsene" jeg fikk fra fysioterapeuten. Jeg måtte le litt da jeg var ferdig hos fysio. forrige gang... "Ja, i dag skal jeg vise deg noen øvelser du kan gjøre." Det betydde visst "Ja, i dag skal du gjennom ett passe langt, forholdsvis hardt styrketreningsprogram!" Mhm! Vi snakker full pakke, med oppvarming, en god del svetting og uttøying. Noen øvelser du liksom! Hah!
Jaja, jeg fikk iallfall gjennomført de så godt som jeg kunne. Jeg skulle hatt gymball på et par av øvelsene, men fram til jeg får skaffa en får jeg finne noen midlertidige løsninger på dem.
Godt å ha rørt litt på seg iallfall. :)
Nå etter treninga er det en annen en som har økt aktivitetsnivået noget. Herlig å kjenne mer og mer liv i magen for hver dag som går. I dag har jeg kjent spark ganske jevnt gjennom hele dagen. :)

Btw: En liten note-to-self: Styret på sykkelen må justeres OPP! Jeg sitter så foroverlent at magen kommer i klem...ikke særlig behagelig! Men ikke værre enn sykkelsetet da...HÅVAR! Nå må du fikse den biffen! :p

Jeg begynner virkelig å kjenne på at jeg er "babysyk" om dagen. Jeg lengter etter at graviditeten snaaaart skal være over, men kjære vene, jeg er ikke halvveis en gang! Hehe. Får håpe det gir seg litt så dagene kan fly igjen. Liker det bedre sånn, selv om det er herlig å kjenne på hvor mye jeg gleder meg til å se gutten vår! <3 Jeg kan fortsatt nesten ikke tro det...Vi får en gutt! I kveld har jeg sittet på nett og "vindushoppa" guttklær! :p Jeg har sett side opp og side ned og lagt alt det fine jeg har lyst på i handlekurven, for så å ikke kjøpe det...klær for tusenvis av kroner...hoho! Greit jeg har vett til å la være å trykke på kjøp-knappen...iallfall enn så lenge! ;) Det er jo lenge igjen enda, og litt tidlig å ta helt på den kanten...men det er gøy å drømme litt.

Nå må jeg finne sengen så jeg greier å komme meg opp i morgen tidlig, til rett tid. På torsdag venter en fridag, og en date med min kjære! :) Da skal vi se den nye Pirates-filmen på kino, i 3D! Har ikke vært på 3D enda, så det gleder jeg meg til. :)

Glemte jeg forresten å nevne den nye termindatoen? Hos jordmor fikk jeg termin 27. oktober, og på Ultralyd ble den flyttet til 29. oktober, så det vil si at jeg er 18+5 i dag. :)

Jeppjepp! God natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar