tirsdag 7. juni 2011

Lillebror! :)

Snart halvveis dere!! På torsdag er jeg 20 uker på vei, så da er det bare å få unna de siste 20.
Lillebror i magen har i skrivende stund gym-time i magen, og det kjennes så utrolig godt nå. Er jo en stund siden jeg skrev at jeg kjente bevegelse hver dag, men nå er det like før jeg kjenner bevegelsene uttapå magen. Det er rimelig heftig innimellom, og det er så herlig! <3

Siden sist har vi sett Pirates på kino. 3D. Det var kult. :) Det kunne vel vært litt mer 3D-effekter da...det var faktisk mer spennende å se reklamen for den nye Transformers-filmen på reklame før filmen, sånn 3D-messig, så det frister veldig å se den i 3D. Men filmen var...jeg vet ikke hva jeg skal si...den var helt okei. Tror nok det var den i serien jeg synes er dårligst, men jeg er lett å underholde, så det var greit å bruke to timer på den likevel. :)

I helga har vi vært i 30-årslag. Det var western-fest, så det ble litt utkledning, men jeg ble fort trøtt, så etter mat og underholdning så dro jeg hjem og la meg.

På søndag var jeg på St.Olav på barselbesøk til ett vennepar. På fredag fikk de jenta si, tre uker før termin. :) Ei nyydelig lita jente! Åååh, jeg blir så babysyk!! Hehe!
På vei hjem fra byen henta Sara og jeg den nye pusen vår. Han er en skipskatt-gutt på rundt 6 mnd. Han hadde allerede fått navnet Lukas, så han får vel hete det. :)
Han er en kjempefin og snill og rolig pusegutt. Han og Moffa går veldig godt overens, og de er på bare ett par dager blitt ett lite radarpar. Litt gnisninger er det innimellom, får være måte på hvor fort alt skal være avklart, men de holder sammen både ute og inne. Gøy å se. :) Han er også veldig snill med Sara. Nå er jo Sara ekstremt glad i alle dyr, og koser bare med kattene også da, ikkeno tull, så de er allerede bestiser de også. :)
Damen som vi henta Lukas hos hadde både griser, høner, geitebukk, to hunder og kattonger, og Sara var i HIMMELEN!!! Spesielt falt hun for de søte små kattongene, som bare var ett par uker gamle. Hun ville kose og kose og kose, med alle og enhver, og hun mjaua helt til hun sovna den kvelden. Herlige lille jenta mi. :)

Jeg begynner å kjenne effekten av kortere arbeidsdager nå, og det er skikkelig godt. :) Nå er arbeidsdagene blitt litt travlere igjen da, for jeg prøver liksom å få gjort det jeg gjorde på åtte timer før, på seks timer nå, og det går jo ikke, så noen små forandringer må jeg få gjort ser jeg...resultatet er foreløbig blitt litt overtid noen dager...heh...men jeg prøver VIRKELIG å unngå det da...det er jo en grunn til at jeg skal slutte kl 14 nå! HVILE!

I går hadde jeg overskudd til rydding og middagslaging før papsen kom hjem, og med lille hjemme, i tillegg til en gåtur til kvelds, og det er lenge siden jeg har følt det sånn. I dag derimot er jeg VELDIG sliten...Tror den gåturen i går ble litt mye...ikke det at jeg ikke kan gå tur, men jeg burde ikke gått på asfalt, så bekkenet har ikke vært helt medgjørlig i dag, i tillegg har jeg hatt en litt sliten Sara alene i ettermiddag og kveld, for papsen er fortsatt på jobb. I tillegg sliter jeg litt med hodepine om dagen...hver dag, men det blir litt værre på disse dagene... Blir godt med en fridag i morgen da. Da blir det time til jordmor også. :)

Nå skal jeg få med meg resten av One Tree Hill!

Prekas! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar