onsdag 8. juni 2011

Fridag!

I dag starte vi dagen med Handy Manny og frokost ved tv'n. Er ikke hverdagskost det akkurat, men litt "tull" må man finne på innimellom. :) I dag har jeg fri, så lille skal leveres i barnehagen når vi er ferdige med å spise og ordne oss. Godt å slippe stress. :)

Jeg må forresten ta tilbake det jeg sa om at vi snart kjenner lillebror gjennom magen, for om jeg legger meg på ryggen nå og kjenner godt etter, så gjør vi faktisk det nå. :) Det er litt vanskelig for papsen enda da, men jeg kjenner det godt. :) Herlig! :D

Håvar kom hjem så seint i går at han fikk ikke pussa ferdig senga jeg skulle male i dag, så jeg tror jammen jeg skal bruke dagen på å sove i stedet. (har jeg fortalt om senga?) Jeg skal legge meg å ta en lur når lille er levert i bhg, og sove til jeg våkner av meg selv. Ah, jeg blir sigen bare av å tenke på det. For en luksus! Når jeg våkner skal jeg ta turen på besøk til venninna min som har fått bebis i helga. Åsååå jordmortime. :)

Den senga er ei barneskuvseng som Sara skal få ta i bruk når den er ferdig hvitmalt. :) Jeg har i utgangspunktet ikke noen hast med å legge henne i storjenteseng, men nå kommer det en lillebror om noen mnd som trenger ei sprinkelseng, og i stedet for å kjøpe enda en sprinkelseng så får han storesøster sin. :)

Nå er lille ferdig med frokosten, så nå skal vi dra i barnehagen.

Ha en fin dag dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar