tirsdag 14. juni 2011

Mobilblogg

Åh! Nå får jeg plutselig til å blogge...aner ikke hva som ikke funka sist jeg prøvde jeg...

Velvel, har fortsatt ikke nett annet enn på mobilen, men har fått bestilt nytt modem i dag, så jeg krysser fingrene før at det kommer nytt til helga. :)

Har ikke skjedd stort i det siste..pinsehelga har gått rolig for seg, hvis man ser bort fra været.. 5 dager med torden og lyn er ikke akkurat dagligdags...eller...det ble vel egentlig det da.. :p

Jeg har med ett par unntak holdt meg til lavkarbo i en uke nå, og for en forskjell. Kjenner på mer energi, mindre fokus på mat, lenger metthet, mindre småsult, jeg er mer tilfreds, er så godt som kvitt halsbrannen som jeg hadde slitt med hver dag i flere uker. Denne uka er også den første uka på leeeenge at jeg ikke har gått opp i vekt, så halleluja for det. :) Jeg fortsetter mer enn gjerne denne veien. :)
Oh, la oss ikke glemme å nevne at jeg slapp unna alle former for ubehag ved oppstart på lavkarbo denne gangen. Lettet. Jeg er til og med kvitt hodepine som har plaget meg daglig i flere uker. Tilfeldig? You tell me...
Vet ikke helt hvorfor jeg virker overrasket, for jeg vet jo at dette er "bivirkninger" på en lavkarbo livsstil..det er vel bare godt å kjenne på det igjen, etter en litt for lang pause.

Kjennes ut som lillebror synes det er helt greit med lavkarbo han også. Det er mer og mer aktivitet for hver dag som går, noe som tyder på at han får den næringen han trenger til å vokse seg større og sterkere, og det er herlig. Til og med Håvar kunne kjenne han sparke gjennom magen en kveld etter vi hadde lagt oss. :)

Nå skal jeg finne senga. Jobb i morgen, og så bytur. Det blir nye madrasser til senga vår. Jeii! :D Det trengs siden de vi har er gaaamle og harde, og enda mer siden jeg våkner med vond rygg hver morgen. Mistenker at det blir en del rare sovestillinger med den voksende magen...

Vet ikke om det kommer fler innlegg før vi har nett igjen...tidkrevende å blogge fra mobil, gitt.

God natt. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar