fredag 17. juni 2011

Jeg vil ha nett, nååå!!

Ikkeno' å se på tv'n, ikke noe nett, Håvar er på jobb...jeg kjeder meg!!

Dagen i dag har vært litt både og.. gikk helt fint på jobb, men etter jeg kom hjem har jeg hatt MYE kynnere, murringer og ubehag, nesten vondt i rygg og mage. Har fått slappa av litt nå, så d værste har gitt seg, men kroppen er litt sliten kjenner jeg.. likevel kjenner jeg trangen til gjøre husarbeid kommer snikende...er foreløbig usikker på om jeg skal gi etter for trangen og ta litt klesvask om ikke annet, eller om jeg skal bestemme meg for å bare slappe av.. finner da sikkert igjen klesvasken i morgen tenker jeg.. vi får se. Har en ulidelig trang til å gjøre husmorsyssler om dagen..herlig. :)

Begynner å bli sulten igjen jeg...må finne tacorestene tror jeg...

Spiser fortsatt lowcarb og fungerer Supert. Har gått opp nesten en kg på et par dager her nå, men jeg tror kanskje det kan være pga vann i kroppen...det har vært et par varme dager nå, og jeg kjenner at skoene er litt vel trange, så satser på at det er vannvekt.. :p
Noen av dere synes kanskje jeg er litt for opptatt vekta nå, men når det står mellom dette, og å gi helt faen, så får det bli dette enn så lenge. :)

Nå skal jeg finne fram tacoen. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar