mandag 20. juni 2011

Endelig!!

Nå har vi nett i huset igjen! :) Vi fikk det på lørdag, men har vært så opptatt siden da, så jeg har ikke vunnet å oppdatere her før nå.

Første arbeidsdag over i denne uka. Jeg holdt på å sovne av i dag, igjen... Det er 3. gangen på bare en uke... Jaiks! Den ene gangen sovna jeg faktisk av også, og kom en halv time for seint...jeg sover og sover og sover! Hører ikke vekkerklokka... Er visst innmari trøtt på morningene for tida. Og nei, jeg legger meg ikke så seint heller...blitt mye flinkere. :) Det her må vel være den eneste ulempen i verden med at lille sover "lenge" for tia...hun vekker meg heller ikke før det er for seint..

Tida flyr igjen kjenner jeg, og det er herlig!! Nå venter to forholdsvis normale uker på jobb, og ei stressuke før jeg tar tre uker ferie. <3 Jeg gleder meg UTROLIG mye til ferie! Jeg kan ikke huske sist jeg hadde tre uker ferie sammenhengende....jo, nå hadde jeg jo mammaperm som slutta i mai i fjord, men det blir vel det nærmeste jeg kommer ferie de siste årene, så dette blir gull! Har to uker sammen med Håvar også, så da får vi se om vi kjører på tur. Ikke så langt da...Sverige tenker jeg. :)

Etter ferien er det rett tilbake til noen travle uker på jobb igjen.. Sommerukene er de travleste og mest stressende for alle som jobber i butikk..alle skal ha ferie, og det er litt av ett puslespill for å få det til å gå opp. Blir lite av de faste ansatte og mange sommervikarer en periode, så jeg skal være glad når den perioden er over. La oss bare håpe formen holder seg for min del, så det ikke blir noe ekstra stress for de andre. Akkurat nå kjennes det veldig lovende ut da. :)

Denne uka runder vi 22 fullgåtte uker..på torsdag for å være eksakt. Dere vil kanskje se bilde av babymagen? Det skal dere få...snart. Holder på å laste over bilder fra mobilen nå, men akkurat nå må jeg jammen meg stikke å hente mini i barnehagen. :) Jeg må si, tiden mellom kl 14 og 16 er gull verdt. Jeg slutter tidligere for å få litt hviletid før hverdagen fortsetter, og i dag har jeg brukt tiden til nettopp det, hvile. Kjempedeilig, og nå gleder jeg meg bare til å fortsette dagen sammen med lille, og jeg kommer til og med til å lage middag med glede i dag. :)

Kommer bilde så fort jeg har fem minutter innimellom middagslaging og mammaplikter. :)

Ha en fin mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar