mandag 20. juni 2011

Babymage!

Bilder av babymagen kommer her nå! Jeg tar med alle jeg, for da ser dere hvordan den har vokst...synes ikke den har vokst så mye de siste tre ukene jeg altså, men at guttongen der inne har vokst er det ikke tvil om. Han kjennes GODT nå for å si det sånn. :)

Uke 14
Uke 16
Uke 18
Uke 21
Som sagt så ser jeg ikke så veldig stor forskjell fra uke 18 til nå, men nå har jo denne ville vektøkninga stoppa helt opp også da, heldigvis. :)
Fram til helgas utskjeielser hadde jeg holdt vekta sia lavkarbostart, så får vi se om det er vann denne gangen, eller om hamburgeren, potetgullet, sjokoladekaka, sjokoladen og pastaen jeg spiste i går har lagt seg rett på skinka! :p

Nå er lille lagt, middagen skal vi begynne med nå.
Vi skal grille. Har laga blomkålsalat, skal lage bernaise tenkte jeg, også blir det litt salat til kjøttet. :)
Magen min roooomler, så jeg skal bare gå på kjøkkenet jeg tenker jeg, å sette i gang!

Prekas. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar