mandag 20. juni 2011

Update uke 22

Siden jeg er så godt i gang med blogging i dag, så kjører vi på med en sånn Update.


Baby Update Uke 22 (siden jeg er ferdig med 21, og inn i den 22. uka)


♥ Termin ~ etter ultralyd ble det 29. oktober. Ble skjøvet fram to dager.
♥ På vei ~ 21 uker og 4 dager, eller beint 5 mnd i dag.
♥ Igjen til termin ~ 18 uker og 5 dager sånn ca.
♥ Kjønn ~ En lillebror.  <3
♥ Utålmodig ~ Har vært det noen uker nå, etter ultralyden, men nå flyr dagene igjen heldigvis. :)
♥ Hodet festet ~ Nei.
♥ Aktivitet i magen ~ Ja! <3 Massemassemasse!
♥ Bestemt navn ~ Nei...Håvar har bestemt seg, men jeg er IKKE enig...jeg heller veldig mot ett helt annet navn nemlig, så får vi se hviltek ett vi ender opp med...kanskje blir det noe helt annet også. :) Bare kom med forslag. Veldig mye vanskeligere med guttenavn altså...
♥ Vektøkning ~   Ja, mer enn nok, men har klart å stoppe økningen og har holdt vekta i to uker nå.
♥ Barnerom ~     Vi har allerede et. Sara sitt vil bli brukt til dem begge når minste er klar for å flytte ut av vårt.                                                                                                                                                         
♥ Utstyr ~ Har alt. :)
♥ Mangler av utstyr ~ Har jo som sagt det vi trenger. Vi mangler  litt gutteklær bare. :)
♥ Vann i kroppen ~ Jepp. Fortsatt har det vært mest dårlig vær, så jeg har sluppet billig unna så langt...Hjelper mye at jeg går spiser lavkarbo  også nå da. :)
♥ Melk i brystene ~Nei.
♥ Om fødselen ~ Gleder meg!! :) Etter å ha prøvd naturlig vannfødsel forrige gang er jeg helt klar for epidural denne gangen. Har vurdert mye fram og tilbake, men etter å ha prata med ei venninne som nettopp fødte, så er jeg sikker i min sak! ;)
♥ Plager ~  Lite akkurat nå. Bekkenet kjennes og gnager litt, men det er til å leve med. Jeg har kutta ned til 75% stilling og kommer hjem to timer tidligere enn før nå, og slapper av de timene før jeg henter lille i barnehagen. Har gjort underverker for hverdagen min. Jeg har MASSE energi! Hjertebanken er også nesten forsvunnet, og er blitt merkbart bedre etter jeg starta med lavkarbo igjen. Hodepine borte, halsbrann nesten borte. <3
♥ Strekkmerker ~ I'm a Zebra! ;) Men ingen nye foreløbig. Har nok mye å gå på i skinnet mitt denne gangen! Hoho!
♥ Oppegående ~ Jada.
♥ Sulten ~ Ja, men mer normalt. Lavkarbo gir meg mye fett som gjør at jeg blir fortere mett, mettheten holder seg lenger, ikkeno småsult, søtsug nesten borte, MYE lettere å holde seg i skinnet! Jippi! :)
♥ Høygravid ~ Nei, lenge til det...
♥ Matkikk ~ Ikke noe nå nei. :) 
♥ Kynnere ~ Ja. Enkelte dager verre enn andre.
♥ Tungt ~ Ja, men mye lettere likevel nå enn sist jeg oppdaterte. Kortere arbeidsdager har gjort en enorm forskjell. Kjempedeiling å fungere godt igjen, både på jobb og ikke minst etter. :) 
♥ Mage bilde ~ Det har dere fått i innlegget under. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar