tirsdag 21. juni 2011

Tirsdag!

Da var lille i seng, og jeg har rydda stue og kjøkken så det ser såpass ut at jeg greier å slappe av. :) Merkelig greie det der, som har kommet med alderen..jeg greier ikke å sette meg ned å ordentlig slappe av uten at det er forholdsvis ryddig rundt meg. Noen ganger gjør jeg det likevel, og noen få ganger greier jeg å blokkere ut rotet, men som regel blir jeg urolig i kroppen og litt stressa av det. Godt å ha det ryddig rundt seg, og det er godt å ha det unnagjort. :) 

Nå har jeg planer om å bruke litt feriepenger på en ny støvsuger som jeg har planer om at skal gjøre livet mitt som husmor ca 1000 ganger enklere! <3 
Kjøkkengulvet vårt er som en magnet på smuler og all slags rask, og spesielt rundt og på stolen til Sara...je, kan du tro det...Det er ganske så irriterende siden jeg VIL ha det rent og ryddig rundt meg, men siden jeg også er en smule lat, og jeg ikke gidder å gå ned i kjelleren og hente den gode gamle støvsugeren for hver minste lille smule, så har det en tendens til å hope seg litt opp til jeg gidder å gå, dessverre.. Når den nye herligheten kommer i hus skal jeg støvsuge i hytt og pine! HOHOOOO! :D 
Jeg gleder meg som en onge! <3

Apropos feriepenger, ja, kanskje ikke akkurat de pengene, siden neste sak er så himla billig, men se her her da; http://eyeslipsface.co.uk/
Her inne finner du helt ufattelig billig sminke! Vi snakker mineralsminke også! 
Jeg har lagt inn bestilling på 8 produkter:
* Eye Liner
* 2 stk Duo Eyeshadow
* Kabuki Face Brush
* Plumping Lip Glaze
* Mineral Blush
* Mineral Concealer
* Mineral Foundation
Alt dette, MED frakt til den hysteriske sum av 230 kr. Og ja, det er helt sant. Hvis du tenker å bestille her, så husk å holde deg under 200 kr for produktene, så slipper du toll og sånt tull. :)
Jeg er i ekstase!!
Jeg fikk dette tipset av en medblogger og venninne her! Hun har allerede fått produktene hun bestilte i forrige uke, og er veldig fornøyd med samtlige produkter. :)

Håvar er fortsatt på jobb, og jeg vet ikke når han kommer hjem, så siden har er borte, og siden det er sesongavslutning på One Tree Hill i dag (Buhuuuuu) så har jeg kjøpt meg litt snop jeg har tenkt å fortære i dag. :)

I morgen venter en fridag og lunsj med herlige jenter. :)

Snakkes!

2 kommentarer:

  1. Støvsugeren der er super!! Livet med små barn som smuler blir enklere ;)

    SvarSlett
  2. Det vil jeg tro, så jeg kan nesten ikke vente! :) Den skal stå på kjøkkenet. Så enkelt det skal bli! <3

    SvarSlett