tirsdag 21. juni 2011

BH!

Jeg tenkte at jeg skulle komme med ett tips til.

Forrige gang jeg ammet kom jeg ikke på å se på nettet etter amme-bh'er. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har alltid slitt med å finne bh'er i riktig str, og det var vel innstillingen min...bh-jakt er pyton! 
Denne gangen vet jeg bedre! ;)

Jeg har undersøkt litt og fått tips fra andre om ett par nettsider som har både vanlige bh'er i store str, og amme-bh'er. Jeg må bytte ut mine vanlige bh'er med noen større nå, og siden jeg ikke har noen større liggende og slenge, så har jeg bestilt to på nettet fra www.mammatrend.no. Jeg bestilte amme-bh'er, kanskje litt tidlig, men jeg bestilte i stor str, så forhåpentligvis blir de gode å gå med nå, OG passe når jeg skal amme. Vi får se. Gleder meg til å se og prøve de. Har litt forventninger til disse, da de koster litt. Det er også grunnen til at jeg ikke satser på å kjøpe noen til å bruke kun nå, for så å måtte kjøpe nye når jeg skal amme. Tiden vil vel vise om det var ett dumt valg. :p Vel...der er de iallfall å finne. Fine er de også. :)
Jeg bestilte bl.annet denne bh'en.

En side til som har amme-bh'er er www.bravissimo.com, og jeg fant også en artikkel om dette med linker til flere sider som selger amme-bh'er her!

Enjoy!
:)

Snop er inntatt, One Tree Hill er ferdig for denne gang, og jeg har også sett Frustrerte Fruer. Nå er det på tide å vekke gubben som omsider kom hjem, spiste og sovna, og dra han med til sengs.

God natt, dere! 
:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar