onsdag 22. juni 2011

Er det mulig...

Ja, jeg må innrømme jeg er biiittelitt småoppgitt nå på morran!

Asså, en vanlig dag for oss er at jeg står opp, kler på meg, fikser matpakker til oss, for så å måtte VEKKE Sara kl halv åtte for å få henne med i barnehagen. Hun har blitt ei skikkelig sovedukke, så jeg hadde gleda meg til i dag, ettersom jeg har fri. Så for meg å få sove til halv åtte - åtte, kanskje til og med nærmere halv ni, for det har også hendt, senest i helga som var.

Når tror dere rampen ville opp i dag da??? Kvart på sju!! Bahahahahahaaaaaaaaaa! Æsj! :( Ja greit, jeg måtte opp hele tre kvarter tidligere, tenker dere kanskje....vel, den som tenker det kan ikke ha barn! Tre kvarter med ekstra hvile kan utgjøre mirakler på morraskvisten...

Jaja. Lite å gjøre med...nå skal jeg lage frokost til lille. Når lille er levert i barnehagen skal jeg på lunsj med venninner. Det blir nok en fin dag likevel dette. ;)

Ha en finfin dag dere også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar