onsdag 22. juni 2011

Overtid og hjemmetid..

Håvar jobber overtid i dag også. Kjedlig altså! Har fått gjort unna litt husarbeid nå da. Det er jo det samme hver dag...rydde kjøkken og stue, vaske kopper og klær og rydde på bade etter x antall klesskift. I tillegg til å være dreven på ryddinga på kveldstid, så er jeg enda mer dreven på å rote over alt gjennom dagen... 

Her kommer noen bilder av snuppa vår fra den siste tiden:

 Full av flir og fanteri. <3
Kosestund sammen med den nye pusen vår. Han het Lukas da han kom til oss, men vi har døpt han om til Rambo 2, siden han minner meg om en katt søstra mi hadde da vi var små. Han het Rambo.
 Her er vi ute på en aldri så liten rusletur i dag. :)

 Kosestund i godstolen sin før legging i kveld. <3

 "Elgen" som Sara laga i fjord høst. Ett fotavtrykk og to håndavtrykk. ;)
Årets barnehagebilde av snuppa. Kjempefornøyd!!
<3

Nå har jeg rigget meg til i godstolen og er klar for å se Fødeavdelingen på TVNorge. 
Har ikke så mye mer å dele i dag...
Annet enn at jeg er drittlei av å vente på pakker fra ellos.no. Siste pakke jeg bestilte derfra ble sendt tirsdag i forrige uke, etter at bestillingen hadde ligget inne, ubehandlet, i godt over en uke.. Det er jo ikke akkurat bråhast med den pakken, siden det er klær til minstemann i magen, men jeg liker ikke å vente, og siden jeg ikke har fått sporingsnummer på pakken, så aner jeg jo heller ikke hvor i verden den befinner seg nå...fint. Og dette etter at jeg måtte vente i 14 dager på den forrige pakken jeg bestilte der.. Som sagt, jeg hater å vente. Faktisk ikke sikker på om jeg gidder å bestille derfra igjen.
Som sagt så bestilte jeg jo to bh'er i går kveld. Kl halv to i dag fikk jeg mail om at varene var sendt, og i mellomtiden hadde jeg fått tre mailer som oppdaterte meg om hvor i prosessen bestillingen var. DET liker vi! :)

Nå - Fødestuen!

Snakkes! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar