lørdag 30. juli 2011

HOT TIPS til barnehagemødre!!

Jeg må bare tipse dere om en ting jeg nettopp kom over og som jeg bestilte umiddelbart!! 
Dette er genialt for alle mødre som må merke klær til barnehage- og skolestart iallfall, og som kanskje IKKE har stryking av navnelapper som favorittsyssel, i likhet med meg! 

Jeg kjøpte sånne strykelapper fra merkalt.no til barnehagestart i fjor, og jeg merka ca halvparten av klærne til Sara før jeg ble lei. Hun har jo så sinnsykt mye klær, og alt som var til vask eller i bruk de to kveldene jeg stod med strykejernet, de forble umerket gitt...Kom liksom aldri i gang igjen, selv om jeg hadde gode intensjoner om å gjøre ferdig jobben, og til og med fant fram strykebrettet opp til flere ganger...

Nå blir det andre boller. Tenk så enkelt å bare stemple klærne da! I'm loving it! NÅ skal jeg bli flink til å merke klær nå! ;)

Det står på sida der at det holder til ca 1000 stempel, trykket tåler 90 graders vask minst 30 ganger osv. 
Jeg har trua!
:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar