fredag 29. juli 2011

Sara kan telle!!

Formen har vært bedre i dag. :) Lettere i kroppen, ikke vond rygg i dag heller, og bekkenet er litt bedre, men har vært veldig kortpustet i dag...litt hjertebank. Tåler ikke å gjøre stort før jeg må sette meg ned...men jeg har faktisk fått rydda bittelitt i dag da, i motsetning til de to-tre siste dagene...så likevel, en bedre dag. :) Hoder meg fortsatt hard på lavkarbo, og etter noen dager nå, så går det som en lek. Søtsuget slipper litt. Men det vet dere vel...har jo vært gjennom dette før. Jeg føler iallfall ingen trang til å løpe rundt på butikkene og hamstre sjokolade nå. ;) Hvem trenger forresten sjokolade når man kan spise jordbær med fløte??!! Hoho! Namm!

Ellers kan jeg si at lille Sara vår på 1 år og straks 10 mnd har lært seg å telle til ti! :) I går, plutselig! Vi telte sammen ett par ganger først, hun starter alltid på to, men den tredje gangen telte hun (fra to) til ti alene! Flinke, søte snuppa. :) Etter har hun gjort det mange ganger, og hun synes det er så gøy! Kanskje ikke så rart i og med at vi klapper og jubler hemningsløst når hun kommer til ti, og det gjør jo hun selv også! Hehe. :) Dette er ikke noe vi har gått og terpet på altså. Hun har vist interesse for det selv, og vi har fylt inn tallene etter hvert som hun har lært seg nye. Hun går stadig rundt her og ramser opp tall. :) *Stolt mamma*

Sandkassen til Sara er forresten snart ferdig! :) Ting går ikke akkurat unna i en fei rundt her, men nå mangler vi 4 fjøler og litt sand tror jeg. Håper å få den ferdig i morgen, og at det er mulig å få fatt i den sanda på en lørdag, men det tror jeg. Hadde vært fint å kunne innvie den nye sandkassa i morgen, på den siste feriedagen min! Siste feriedagen...bah. Jammen har den gått fort. :S 

Nå kan forresten lillebrors hikke kjennes i magen! <3 
3 mnd til termin i dag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar