torsdag 28. juli 2011

Slow motion!

Ja, alt har foreløbig skjedd i slow motion i dag. Bekkenet er verre enn i går, hoftene og lårene verker når jeg går, og jeg har vondt nedover i det ene låret når jeg sitter også...det er vel den der senga som gjør det da..? Sukk. I tillegg er jeg monstertrøtt og sliten i hele kroppen av en eller annen grunn, selv om jeg fikk sove helt til kvart på åtte <3, og jeg har litt hjertebank. Kroppen driver vel og venner seg til kostholdsendringene enda vil jeg tro, og når bekkenet i tillegg ikke er helt samarbeidsvillig så kjennes det tungt ut i dag... Det blir nok definitivt en tur til tantene i Fevåg i dag ja! Ryggen derimot er ikke vond i dag. :)

Vi har nettopp spist frokost, så vi venter litt før vi drar for å minimere sjansene for oppkast i bilen.

Huff, nå driver lille og demonstrerer. Vi prøver å få henne til å legge bort smokk og koseklut på dagtid, så de bare blir brukt ved dupp og på natt, men det er enklere sagt enn gjort. Hun spør etter "kosi" med jevne mellomrom nå, og blir litt fortvilet. Nå er det VELDIG trist. :S Hun var flink til dette før, eller det vil si, vi var flinke og hun aksepterte det for hun var så liten, men de finner det fort fram i barnehagen når hun blir sutrete, og det hjelper jo, så vi har gjort her hjemme også, og vært slurvete med å legge det bort etterpå så hun ikke finner det, så hun har stort sett hatt fri tilgang til smokker og kosekluter hele tiden det siste halve året iallfall. Jeg mener ikke at hun ikke skal få trøste seg med det når hun trenger det, det har vært verdens beste trøst i de to vennene omtrent siden hun ble født, men vi vil prøve å begrense bruken litt nå. En gang skal hun jo legge det helt bort også, og da tenker jeg det må være mye enklere om hun ikke er vant til å gå rundt med "kosi" å "mitte" til enhver tid. :)

Fikk avledet henne med en bok nå, så får vi se hvor lenge det virker. Hun spurte helt ut av det blå denne gangen, og uten at noe var trist i det hele tatt, og hun er ikke trøtt heller, så så lenge hun spør på slike tidspunkter så får jeg bare prøve å avlede henne så hun glemmer det. Vi får se hvor lenge det varer denne gangen. :)

Åh, tenk at om tre dager er ferien min over. Jeg må si jeg gruer litt for å starte på jobb igjen. Jeg tror det blir godt også, med rutiner og hverdag, men jeg er utrolig spent på hvordan kroppen takler det. Det er jo i utgangspunktet tungt å starte på jobb etter en ferie, og jeg ser ikke for meg at det blir noe særlig lettere når man i tillegg er gravid... Heh, hør på frøken positiv nå! :p Jeg starter opp med ett par timer med bestillinger på søndag, så er det vanlige arbeidsdager igjen fra mandag....Det blir litt mye de to første ukene i og med at jeg starter med arbeidslørdag OG må ta betillinger neste søndag også, men jeg får ta en dag av gangen..har i det minste fri på onsdag i neste uke.

Nå lurer jeg på om vi har ventet lenge nok..(Det har altså tatt meg nesten en time å produsere dette innlegget da lille stadig finner på fanteri eller spør etter kosen så hun må avledes.) Skal ordne meg litt og pakke for en dag, så drar vi vel, tenker jeg. :)

Ha en fin torsdag dere!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar