onsdag 27. juli 2011

Aktivitet!

Magen hopper og spretter. Jeg må nesten le litt. Det er krutt i guttongen. Det buler ut alle veier her nå. Det er vel bare å glede seg til han blir større og sterkere. Hoho! Ser for meg ømme ribbein og svett mams den siste tiden. Hehe. :) Svett er jeg forøvrig nå også da..jeg blir alltid usannsynlig varm på kveldene.

I dag har jeg sett Fødeavdelingen på TVNorge. Tårene trillet..jeg blir så utrolig rørt. Jeg minnes da Sara ble født, og gleder meg enormt til å få oppleve det igjen, og endelig få se gutten vår. <3

Bekkenet har vært litt sårt i dag. Vet ikke helt hva som har gjort det, for jeg lå jo på sofaen for det meste i går, og jeg har ikke gjort så mye i dag heller...det var forresten sånn da jeg stod opp... Så om det kommer av runden i dyreparken på mandag, som jeg må innrømme kanskje ble hakket for lang, (tåler jo ingenting!!!) eller om det kommer av at jeg ligger forderva hoftene på natta vet ikke jeg. Håper det er bedre igjen i morgen, for da må jeg virkelig fungere. Håvar skal nemlig på jobb, så Sara og jeg skal være hjemme alene, og . Det spørs om vi må dra bort på besøk...Jannike er i Fevåg og er barnevakt for Zandor, så hvis vi drar dit blir nok Sara lykkelig. Hun snakker jo om vovven flere ganger hver dag, søta! <3 Jeg blir nok lykkelig også, litt tantete avlastning er aldri å forakte! ;) Vi får se hvordan dagen utarter seg først.

Straks på tide å finne senga kjenner jeg. Får bare håpe lille i magen er enig! ;)
God natt. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar