torsdag 21. juli 2011

Lat!

I dag har jeg en skikkelig latmarkdag, og jeg må få si, det er utrooolig deilig! ;) Jeg fikk sove til ti, har spist frokost, og mens lille sov dupp har jeg bare ligget på sofaen og slappa av. Jeg har vært på butikken og rydda litt kjapt i gangen og på stua..og kjøkkenet...men det gikk fort. Fordelen med å ha ryddemani det, det rekker som regel ikke å hope seg opp så mye, men det er noe over alt hele tiden likevel...sånn er det når bare en av tre i dette huset er interessert i rydding! :p Hehe. Som regel ser det ut som alle lekekassene og kjøkkenskuffene har eksplodert utover hele stua når mamman sover lenge, og lille står opp med paps. Men herlighet, så deilig for dem det må være at de slipper at jeg flyr rundt dem litt halvforstyrra og hormonell og forbanner alt rotet en gang i blandt. De koser seg i rotet de, så de må vel få lov til det da. ;)

Jeg hørte en gang noen kloke ord: "Ingen ligger på dødsleiet og ønsker at de hadde rydda litt mer da barna var små"! Det er geniale ord. Helthelt sant!! Likevel så sitter det lang inne i meg om dagen, at alt skal være på stell....jeg trives best da. Rett og slett. :)

Nå er det en stund siden jeg var inne på en av disse babysidene, så da jeg var innom i dag så fikk jeg med meg at baby begynner å bli stor joo. :) Er nå 26+1 uker på vei, og var 6 mnd på vei i går. 900 g og 31 cm lang er bebis i magen nå. <3 Herlig! :)

I skrivende stund er Pappan og Sara på skogtur. Herlig for dem, og for meg, for da får jeg late meg enda litt mer, siden ryddinga gikk så fort. ;)

I morgen kommer mitt kjære søskenbarn med mann og barn til Fevåg, så jeg tror jeg skal lure med meg Sara utover og bli der til lørdag. :) På søndag er det mulig vi ser mot Namsskogan. Vi får se. :)

Har dere sett den nye besøkstelleren min da? Den er litt nede i venstre marg. Der ser jeg jo hvor mange som er innom hver dag. :) Setter stor pris på hver og en av dere!! <3

Ha en finfin torsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar